Claudia demizik

 2010.05.11. 07:48

claudia_vogue_june_e.jpgMár az ezredik celeb Schiffer, aki megmutatja a hasát címlapon. A német Vogue júniusi számára készült a fotó. Sose bírtam a nőt, vagyis utoljára 1987-ben volt szép szerintem az unalmas menyét képével.

Az is különbség, hogy ezt a képet Karl Lagerfeld csinálta, amazt meg Annie Leibovitz, ami azért nem mindegy.

Iconic: Demi Moore's famous 1991 Vanity Fair cover


Címkék: claudia schiffer

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr71991600

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy tucat meztelen terhes celeb 2010.05.12. 13:13:16

Annak örömére, hogy a júniusi német Vogue címlapján a harmadik gyermekét váró, meztelen Claudia Schiffer lesz látható, összegyűjtöttünk 12 olyan hírességet, aki az úttörő Demi Moore-t követve a nagyközönségnek is bemutatta az anyaság szépségeit. A mező...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.05.11. 13:15:09

Én is utáltam, zéró a csaj, abból él, hogy Lagerfeld üdvöskéje. A terhes magamutogatást sem igazán csípem. Régen nem volt ennyi pofámba tolt has feszülő kistrikókban. Ahogy azt sem szeretem, ha valaki az izmait, vagy a csöcseit tolja a számba a terhes hasát se tolja (igaz, az erőszakos kismamalobbi ilyenkor magából kikelve kelepel a "kíváncsi lennék Te..." kezdetű mondatokkal). Vannak dolgok, amik nem tartoznak másra (csőrözés a buszon, tapizás, evés, pisálás, stb.) ezeket végezzék már otthon!!

cicómicó 2010.05.11. 13:46:07

@Niurka: Fetrengek a nevetéstől.
Egyébként szerintem gyönyörű nő Claudia S., de ez a vetkőzés rohadt unalmas. Mindhárom gyerekével eljátszotta ezt. Ezen a képen viszont nem tetszik.

LeBelle beautifulmen.blog.hu 2010.05.11. 19:43:01

Szerintem annyira gáz ez a fotó. Egyrészt, mert nagyon elcsépelt már ez a terhesvetkőzés. Másrészt szar ez a fotó. Harmadrészt Claudia régen sem volt szép, de most egyenesen ronda. Negyedrészt nem az a fajta kismama, akiről azt mondod, hogy de ragyog vagy ilyesemi.

Rocko- 2010.05.11. 20:36:38

szememben egy jó képet döntött meg Schiffer ezzel a megjelenéssel.

cicómicó 2010.05.11. 21:55:47

@Rocko-: Nekem is nagy csalódás. Nincs ő a vetkőzésre rászorulva. @Niurka: Nekem a frufruja viszont bejön.

katarocks 2010.05.11. 22:30:42

nekem fura a fején ez a haj. szerintem régen szép volt, és most is nagyon jól tartja magát, de az arca már nem nagy szám.

Scala 2010.05.11. 22:36:24

OFF: @Niurka: Rohadt késve indultam, ott voltál? Nagyon-nagyon sajnálom! 19h10re értem oda, az opera elejéről is lemaradtunk.

Ilyen szar napjaim vannak, bocsánat!
/Leszólítottam azért két csajt, akiről tudtam, hogy nem Te vagy... :-(/

cicómicó 2010.05.11. 22:44:03

@Scala: Legalább az opera jó volt? Mókás lehettél, ahogy szólongattad Niurkát. :) Talán privátban egy mobilszámcsere nem ártott volna.

Rocko- 2010.05.12. 00:36:42

mondjuk megnézném ennek a képnek a paródiáját.
szőrös (amerikai?) férfi fogja a jobb kézzel a manbreastet, ballal pedig a sörhasát.
:D

Scala 2010.05.12. 10:36:56

@cicómicó: Szép volt, bár Zeffirelli túlrendezte. Túl sok arny díszlet, rengeteg szir-szar kiegésíztő és fullextrás jelmezek. A mostani trend a fehér díszlet és színes jelmez nekem jobban fekszik.
Az utolsó két felvonás jobb volt, letisztultabb zeneileg is kevesebb kórus, harsány ária. Úgyhogy összességében sztem nagyon szép volt. A storyja tök jó!
A ronda nőt egy magyar énekelte, Komlósi Ildikó.

cicómicó 2010.05.12. 11:47:47

@Scala: Ez egy film volt valójában? Verdi: Aida volt? (A kommentelésből ez nem derült ki.) Verdi operák a legjobbak, én is megyek a közeljövőben az Operába, sajnos nem arra a darabra, amit igazából meg szeretnék nézni.

Niurka_törölt 2010.05.12. 12:32:01

mert nem voltam előtte gép közelben, és nem láttam,hogy Neked korábban jobb. Én meg lementem a dzsimbe is (mert olyan sötét vagyok,hogy az Aida kiesett a fejemből) és ott egy nagymellű szőke muffot vegzáltam a filmmel :))) (mondjuk a személyzet IQ-ja nagyon durva), de ittam 1260 forintért 4 dl erjedt répalevet :)))

cicómicó 2010.05.12. 13:21:37

@Niurka: Scala-ra azt hitted, hogy nagymellű szőke? :)

Rocko- 2010.05.12. 14:27:44

@cicómicó: egyet téveszteni nem szégyen.

Scala 2010.05.12. 19:49:58

@Niurka: Szörnyen röstellem! Mégegyzser sorry.
Természetesen, ha legalább 19h odaérek jók vagyunk. Reménykedtem is, hogy nem hármnegyedtől állsz ott.
Lite Wellness: nem olyan hülyék azért a csajok, persze attól függ melyik, csak agyon vannak terhelve. Répalé :-DDD.
@cicómicó:
Teatro alla Scala di Milano, 2006-07 évadnyitó, színpadi rendezés és film Franco Zeffirelli. Díszpáholyban Angela Merkel.

Scala 2010.05.12. 19:51:35

szóval filmre volt véveaz előadás, és Verdi Aida, igen. :-)

Niurka_törölt 2010.05.13. 01:05:45

@Scala: nem tudom mikor értél oda, én azért ott voltam egy darabig (és igen, szőke nagymellűt vártam, mert "valaki" azt írta magáról, hogy az). A MOM Wellnessben voltam, egy atomra kigyúrt, kegyetlen ostoba arcú csávó volt, egy gyönyörű arcú vöröshajú csaj, meg egy jelentéktelen csúnyán melírozott.

Scala 2010.05.13. 10:51:00

@Niurka: Nem a MOM Wellnesbe járok! :-D Szembe, a Sportmaxban a Lite Wellnes. MOM wellnessben idióták! :-D
+ Nem vagyok szőke. :-D
Na majd akkor legközelebb... 19h 10, de 15 biztosan odaértem, de addigra lementél sztem a alagsorba...

Niurka_törölt 2010.05.13. 12:03:56

@Scala: ok :)) de ott is hagyhatom a recepción, ha gondolod, majd találd ki

Scala 2010.05.13. 12:18:17

@Niurka: Mivel végzetesen össze-vissza vagyok mostanában, lehet az a legjobb. Ha nem jó a hétfő 12h, akkor légyszi a Lite Wellness recepción tedd le, Sportmax épülete, nevemet írom mailben. :-)
süti beállítások módosítása