Láncdohányos A-listások

 2010.05.01. 11:11

 Még ebben a privát blogban is elküldik az anyjába, aki rágyújt, képzelhetitek, milyen imidzsfaktor Hollywoodban a cigarettázás. De persze ott is cigiznek. Találtam egy-két meglepő dohányost. Főleg szépségápolási kérdés szempontjából meglepő, mert néhányuknak nagyon szép bőre van.

Aki biztos dohányzott, de talán leszokott (bár sose derül ki, ha nem), az Angelina Jolie. NNapi három dobozzal elszívott, amikor még nem szokott le. Zeta-Jones állítja, hogy leszokott, de öt éve még biztosan dohányzott, Liz Hurley szintén. Kate Hudson dohányzik. Még fiatal, de kétségtelenül nagyon szép bőre van. Britney is dohányzik, de ő iszik is, akárcsak Lohan, így nem tudni, melyik látszik rajtuk. Mivel Pamela Anderson rájuk hasonlít, és nem cigizik, csak piál, arra saccolok, hogy a szesztől estek szét. Bullock is cigizett, ő valószínűleg leszokott, de a helyében mostanában biztos rágyújtottam volna. 

sandra bullock smoking cigarette

catherine zeta jones smoking
kate hudson smoking cigarette
 

Címkék: jolie hurley bullock

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr791966181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicómicó 2010.05.01. 12:57:22

Szívjanak, ha jól esik, mindenki azt tesz magával, amit akar, csak azt ne a másik kárára tegye. (lásd még alkoholisták). Én magam is 6 évig kocadohányos (napi két szál!) voltam (még poénból kezdődött a középiskola utolsó évében) sajnos utána rossz kollégák közé kerültem, ott úgy gondoltam, csak akkor leszek valaki, ha velük tartok bagzani. 8 éve egyetlen szál sem ment le, de olyan fergeteges érzést soha sem váltott ki belőlem.
Viszont a dohányfüstöt azóta képtelen vagyok elviselni-(van egy kollégám, aki bagózik az irodában, ha be kell menni hozzá, mindig megállok az ajtóban beszélek vele. Döbbenet, hogy félperc ott tartózkodás után beszívódik a füst szaga a ruhámba. Boáááá)

Scala 2010.05.01. 14:52:35

Épp most gyújtottam rá egy hosszú mentolosra. Elfelejtettem elvinni a közgyűlésre.. :-)))

Füst: gyűlölöm. Mentolos, hosszú, nagyon-nagyon ritkán. de nem ilyen hülye függő fejjel, mint ezek a nyanyák itt.
Tartósan nem leszek tőle szép, nem is szívok ma többet...
Egyébként Penélope Cruz is dohányzik, és az utóbbi egy évben komoly amortizálódás tapasztalható rajta... :-(
Pedig őt minidg szépnek láttam, hát már nem.
Zeta stresszes, és sztem a súlykontroll miatt is csinálhatta.
Hudson bőre tényleg nem rossz, de a csaj gnóm, és sztem illik is hozzá a cigi. Ő az a típus, aki dohányzik.
Liz Hurleyt nem tudtam.

Cicó: tudom, a legjobb infókhoz a dohánysarokban jut az ember a munkahelyen, de nem szabad emiatt. :-)
A füstös helyeket én is utálom, a legtöbben nagyon büdös cigit szívnak.
A bio boltban akarok venni rózsa cigit, abban nincs dohány, csak a mozdulat.
Én azért szeretem, néha (!!!) mert megdobja a vérnyomásom.
És tényleg jól elküldtetetek a fenébe, DuBarrynak igaza van! :-D

katarocks 2010.05.01. 15:12:22

fú, de utálom a cigifüstöt. most is épp bűzlik a hajam a tegnapi buli után. tudnám díjazni, ha betiltanák a dohányzást nyilvános helyeken. Angliában elmentem bulizni, és másnap fel tudtam venni a nadrágom, nem kellett hajat mosnom, egy élmény volt :)
a legjobban mondjuk azt utálom, amikor a buszmegállóban fújják rám a füstöt. nagy bunkóság. nyilván egy kocsmában jobban elviseli az ember, de nekem az utcán ne fújja az arcomba!
amúgy Jennifer Aniston is cigizik szerintem.

Rocko- 2010.05.01. 15:44:31

"Még ebben a privát blogban is elküldik az anyjába, aki rágyújt"
ilyen nem volt emlékeim szerint.

véleményem szerint mindenki azzal rongálja magát, amivel akarja.
fizikailag viszont zavar a füst.
az ellen nem tudok mit tenni.

a fenti képeket megnézve viszont azt ki lehet jelenteni, hogy nem túl előnyös képet az emberekről a dohányzás.

@Scala: valahogy nekem a Scala képbe nem fér be az hogy dohányzol. totálisan ellentétes azzal egészséges élet hitvallással amit űzöl, nem is értem hogyan tudod ezt összeegyeztetni.
"Cicó: tudom, a legjobb infókhoz a dohánysarokban jut az ember a munkahelyen, de nem szabad emiatt."
én is jártam ki rendre a dohányosok közé - beszélgetni. rá nem gyújtottam, de tán még rosszabb is volt nekem, tudtommal a passzív dohányzás károsabb.

arisztotela 2010.05.01. 15:58:46

@Rocko-: ez a passzív károsabb azért hülyeség:). passzívan megbüdösödni az viszont idegesítő.

mici˙ 2010.05.01. 16:02:55

inkább csak meglepődött mindenki @Scala: dohányzásán. pár év alatt kialakult egy kép róla, amibe ez nem passzolt bele.

én is dohányoztam, ráadásul erőset szívtam. már abbahagytam, de bizonyos fokig a mai napig hiányzik.(once a smoker, always a somker..)
extrém stresszhelyzetben, amikor tehetetlennek és frusztráltnak érzem magam, akkor viszont nem bírom ki nélküle. a vicc az, hogy végül nem is szokott jól esni, de a vágy akkor is ott van.

arisztotela 2010.05.01. 16:04:22

egyébként mint már mondtam, én dohányzom, de 3 évig nem tettem, és engem is rettenetesen idegsítettek a dohányosok. Nem is bűz (jó, az is rémes, és egy dohányos nem érzi!), hanem a kényszeresség. A magam cigizésében is ezt utálom legjobban, hogy kiszolgáltatott helyzet.
Na mindegy. Voltam egy hajón, ahol 55-75 közötti volt a közönség nagy része. Figyeltem a dohányosokat (nem volt nehéz, dohányzás közben:), igazából nem ráncosabbak, a valódi különbség abban van, hogy oxigénhiányos az arcuk. Nem a bőrük, hanem az arcuk, ettől teljesen más a fejük, mint a nem cigizőknek, kicsit bulldogszerű. Akik szintén 55-75 éves angolként amúgy nem voltak sokkal szebbek, viszont tényleg másképp néztek ki:).

arisztotela 2010.05.01. 16:18:18

@katarocks: Aniston tépett Pittel, de nem hiszem, hogy cigizik, bár fene tudja.

Rocko- 2010.05.01. 18:29:19

@DuBarry: hát ha azt vesszük hogy co2 helyett a passzív dohányos csak co-t kap, akkor annyira nem hülyeség. de ennél mélyebben nem merültem bele a témába, inkább kerülöm a dohányos helyeket.

Rocko- 2010.05.01. 19:04:12

@DuBarry: sárga köröm, fogak, ruha, függöny és bűz. mi a véleményed? :)

cicómicó 2010.05.01. 21:18:16

Reggelente a metróaluljáróban is vágni lehet a füstöt, mégcsak szórakozóhelyre sem kell elmenni a füstért. @Scala: Rózsacigiről még nem hallottam. A nikotin helyett rózsaszirmok vannak benne?

Scala 2010.05.02. 10:40:36

@cicómicó: Olyasmi, asszem.
@mici˙: @Rocko-: Én csak rágyújtok, nagyon-nagyon ritkán. Néhány szál mentolos cigarettára. Amikor nagyon érzem, hogy kell. Ennyi. Ez nem dohányzás.
A füst és az összes leírttal egyetértek, nem is állítom, hogy nem káros, de ha kvótákat veszünk, hogy sport, kaja, alvás, akkor még így - két szál mentolos Vogue ezen a héten minden nap - is megelőzöm Rockot fittségben. :-DDD

Rocko- 2010.05.02. 10:48:08

@Scala: na de mi vesz rá abban hogy rágyújts? mi az amit csak ezzel tudsz megoldani?

Scala 2010.05.02. 10:51:36

@Rocko-: nem oldom meg vele, csak jót tesz, adott helyzetben. És ne idegesíts hülye értetlenkedéssel, mert nagyon udvariatlan tudok olyankor lenni.

Rocko- 2010.05.02. 11:11:02

@Scala: nem értetlenkedés és nem idegesítelek.
komolyan kérdeztem.

Scala 2010.05.02. 11:14:40

@Rocko-: de. Igen. Idegesítesz.
Nem a jószándékod vonom kétségbe, persze...
Na hagyjuk is.
Tényleg.

arisztotela 2010.05.02. 11:14:50

@Rocko-: hagyd abba, ez nagyon idegesítő. Annak aki nem szereti a sört, te sem tudod elmagyarűzni, miért jó az. Amúgy volt egy komplett bejegyzésem arról, hogy milyen valós stresszoldó és élénkítő hatása van a nikotinnak.

Scala 2010.05.02. 11:16:08

@DuBarry: Erről van szó! Köszi. :-)))
Élénkít, most éppen ebben a periódusban jót tesz.
A sör hasonlat szuper!
Én amúgy utálom.

Rocko- 2010.05.02. 12:14:19

@Scala: @DuBarry: jó, akkor nem idegesítek, hagyjuk is.

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:23:44

A dohányzással az a legnagyobb bajom, hogy füstöl. Az alkesz nem büdösít, de megy előttem a dohányos és le kell maradnom vagy 200 métert, de addig jön a következő. Az irodaházak előtt bagóznak, átmegyek, a hajam már cigiszagú, de ha kinyitom a szám, akkor rögtön jön a kelepelés. Én sem köpdösöm le őket. Szóval lehetne inkább nikotin tablettát szopogatni, csak hát itt a mozdulat, a szertartás a lényeg. Summa summarum - egy tapintatlan dolog.

cicómicó 2010.05.05. 21:45:08

@Niurka: Na ebben most egyetértünk. Végre :)

Scala 2010.05.05. 23:56:21

@Niurka: Így igaz. Azelőtt a modor megkívánta, hogy utcán csak a hivatásosok, régi vágásúek be is tartják.
Én is utálo, a füstöt, csak a nagyon drága cuccnak kellemes, vagy mondjuk úgy elviselhető. :-)

Niurka_törölt 2010.05.06. 12:21:00

@Scala: én háklis vagyok a szagokra

Scala 2010.05.06. 12:38:39

@Niurka: Igen, én is, férjem még inkább. Tegnap direkt megkérdeztem, hogy a szívott mentol Vogue zavarta-e, azt mondta nem volt büdös, de túlnyomórészt az erkélyen nyomtam + nagyon körültekintően szellőztettem.
Igazad van, a szagok kapcsán, egyébként, és nem vitatom, hogy szörnyen zavaró, ha nincs jó illat, bármiről legyen is szó.

Niurka_törölt 2010.05.07. 13:53:54

@Scala: a rágyújtás utáni egy két slukk illata nem zavaró, de a tömény füsttől készen vagyok. Ha elmegyek egy szórakozóhelyre (egyébként nem megyek), akkor tiszta füstszagú lesz a ruhám. És én nem a Betty butikban veszek valami filléres szart, bár nem Donna Karanban nyomom, amim van, arra vigyázok, de moshatom ki rögtön. Plusz újabb hajmosás (a program előtt is volt), szóval inkább már nem megyek füstös helyre.

Scala 2010.05.07. 14:01:46

@Niurka: olyankor még az alsónemű is füstszagú, nagyon undi élmény. Én is utálom, és én sem járok hosszú ideje szórakozóhelyekre!

cicómicó 2010.05.07. 14:26:51

@Niurka: @Scala: Csatlakozom, én sem járok. A füstös butik helyett akkor már inkább a turkáló. :)

katarocks 2010.05.07. 16:44:18

@cicómicó: @Scala: @Niurka: én járok, de utálom, hogy utána mindent mosni kell, majdnem csak a kabátot is vihetném a tisztítóba. nem is megyek frissen mosott hajjal bulizni :) valahogy kezelni kéne ezt a helyzetet, nem normális az a füstmennyiség, ami ilyen helyeken van.

Scala 2010.05.07. 17:15:28

@katarocks: Kereken 20 éve nem kezelik a helyzetet... :-(

mici˙ 2010.05.07. 17:35:49

ezért is jó, hogy itt a nyár! a teraszok, nyitott szórakozóhelyek nem olyan vészesek

katarocks 2010.05.07. 19:03:25

@mici˙: igaz, meg marad az az 1-2 hely, ahol nem lehet cigizni. de én olyan diszkót (milyen pejoratív kicsengése van, nem is járok klasszikus diszkókba :-) még nem láttam, ahol ne lehetne, inkább csak kávézókat/kocsmákat.

Scala 2010.05.07. 19:50:35

@katarocks: ez nagy bevétel nekik, a cicgi, meg a cigigyár szponzorok, van egy marketinges ismerősöm Phil. Morrisnál, ne tudjátok mivel nyomulnak... :-)

mici˙ 2010.05.07. 19:57:05

@katarocks: értelek, te táncolni szeretsz. na, ilyen helyből tényleg nincs túlkínálat. mondjuk én soha nem voltam az a táncoslábú, így azért könnyebb füstmentesen eltölteni az estét :)

katarocks 2010.05.07. 22:34:57

@mici˙: eltaláltad, én azt szeretem, amikor elmegyek, jól kiugrálom magam, nem kell magassarkút felvenni, hogy beengedjenek, stb. :)

Niurka_törölt 2010.05.08. 13:09:39

egyébként vannak a diszkók (ahol drogos, igénytelen hordák, meg gyökér suv-osok nyomulnak), vagy az szdsz-lmp világú "romkocsmák", de ott meg csak a füves cigi és a vörösbor mellett ordibáló koszos alterosok nyomják

katarocks 2010.05.08. 20:28:19

@DuBarry: @Niurka által említett 2 között valahol :) fesztiválozós, koncertre járós típus vagyok inkább. Mo-n alternatívnak tartott zenéket szeretek inkább (a Petőfi rádiót hellyel-közzel bírom).

Scala 2010.05.08. 20:30:56

@Niurka: 'szdsz-lmp világú romkocsma' a halálom.

cicómicó 2010.05.09. 13:26:03

@Scala: Pakolgattam a szekrényemben és megtaláltam egy bontatlan mentolos PallMallt 8 évvel ezelőttről. Van szavatossága a ciginek? Nem tudom miért komoly kisértést éreztem, hogy kibontsam, végül nem tettem.

Scala 2010.05.09. 14:44:32

@cicómicó: dobd ki, nagyon szar a lejárt cigi + az a Pall Mall nekem sosem ízlett.
Mentolos Vogue, nekem az vált be, kaptam mást, Eve, 12 cm, de azt odaadtam a szomszédnőmnek, nem ízlett. :-)
Biztosan a post és a kommentek hatására akarta kibontani, lehúzunk itt a mélybe DuBarryval. :-)

DuBarry: Te mennyit nyomsz? Kettőnél meg kellene állnom, de nem tudok, csak pénteken sikerült, előtte voltam futni, meg hajnalban is másnap. Úgy kimondottan stimuláló...
Csak szombaton nem tartottam ne a kvótát, legközelebb szerdán szívhatok egyet... :-(
de sztem holnap odaadom valakinek...ami megmaradt... lehet már nem lesz rá 'szükségem'

arisztotela 2010.05.09. 17:56:24

@Scala: én nem szmolom, mivel dohányzom:).

arisztotela 2010.05.09. 18:03:58

@cicómicó: Az ínyencek szárítják a cigit, szerintük az az igazi, de azért dobd csak ki:).

Niurka_törölt 2010.05.09. 18:14:39

@Scala: lassan a filmet átadnám, mert hamarosan elutazom és úgy tervezem, hogy nem jönnél Mora egy ideig

cicómicó 2010.05.09. 21:53:40

@Scala: Miért nem írják rá a szavatosságát? @Niurka: Szabad tudni hova utazol? (Internet lesz a közelben?:)

Scala 2010.05.10. 01:04:15

@Niurka: Komolyan, olyan tartósan leszel oda? :-)
Kedd este Aida a Momban, assem 19h, előtte? Még írok, ha nem 19h a kezdés... Izgulok. :-)))

Niurka_törölt 2010.05.10. 14:52:12

@Scala: ok, mehet.
Brüsszelben remélem lesz net.

cicómicó 2010.05.10. 19:43:27

@Niurka: Jó lenne, ha tudnál csatlakozni. Reméljük a brüsszeli utcákon számodra kedvesebb embereket fogsz látni!

Scala 2010.05.10. 20:46:32

@cicómicó: Hááát, te tényleg optimista alkat vagy! :-D

Scala 2010.05.10. 20:47:33

@Niurka: Oké, akkor hogy legyen? Van egy turmixos a mozi előtt, ott jó? Hánykor? Nagyon izgi. :-)))

cicómicó 2010.05.10. 20:50:22

@Scala: Aranyos vagy. Jó, hogy nem ismerjük egymást. Mekkora csalódás lenne, ha megismernéd a valódi énem. :)

Scala 2010.05.10. 20:54:26

@cicómicó: Nem hiszem, hogy csalódás volna, azért... ;-) de nem lesz blogtali, szóval azt közvetítesz, amit szeretnél.

Ha depis vagy, az viszont sok energiát elvisz, DuBarry mondta a ligetszépe kapszulát, vagy még vannak lehetőségek, ha úgy érzed sokkal többre, jobbra lennél hivatott. stb. :-)

Niurka_törölt 2010.05.11. 13:31:32

Akkor 19-kor nőkongresszus a répalés előtt?

cicómicó 2010.05.11. 13:52:38

@Niurka: @Scala: Most randiztok először? A répalés bódé mögött fogok leskelődni:)

Scala 2010.05.11. 16:40:32

@Niurka: Előtte negyed órával, 18h45? Vitajuice Bar? :-)

cicómicó 2010.05.11. 16:41:12

@DuBarry: Haha! A táskán a PUCCI felirat valami GUCCI koppintás akar lenni? Vagy épp a Sárkány Centerből jönnek ki?

Scala 2010.05.11. 16:42:29

@DuBarry: Igen, de nekem Lopez is tetszik. Ma készítettem panoráma és telertg-t, hamarosan leveszik a fogszabályozómat,ment a Gere-Lopez-Sarandon táncos film, nagyon mutatós benne. :-)

Niurka_törölt 2010.05.12. 12:50:52

@Scala: na, szóval ezt a bejegyzést nem láttam :))
süti beállítások módosítása