Íme, az arcom

 2010.02.27. 10:11

m.

 
 Kylie Minogue pictured entering a recording studio wearing very little makeup on her face

Kylie Minogue seen arriving over an hour late at the ELLE AwardsKylie Minogue smink nélkül ment be a stúdiójába Londonban. Nem számított fotósokra. Így nagyon látszanak a feltöltései és a botoxhegyek az arcában. Nem csúnya, csak kissé űrlényes.

Címkék: kylie

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr81794218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lee&a 2010.02.27. 11:22:56

Az utóbbi pár hónapban szerintem nagyon megcsúnyult. Nem tudom, milyen korrekciói voltak, de valahogy felpuffadt a feje, ami nagyon nem áll jól neki.

arisztotela 2010.02.27. 11:45:22

@Lee&a: ez juvederm lesz:).

Scala 2010.02.27. 12:03:30

@DuBarry: Az injekció? És idővel kalácsképet csinál gumi érzettel? Vagy az a cheek implant?

arisztotela 2010.02.27. 12:05:10

@Scala: injekció, csak addig kalács, amíg fel nem szívódik, de folyamatosan töltik. A cheek implant az szilikon, de az magas arccsontot próbál imitálni (Angelina), nem így néz ki.

Scala 2010.02.27. 12:07:39

@DuBarry: Oké, köszi, igen, én is pont Angelinara gondoltam... és ettől a szuritól lesz ilyen gumi kinézete?
És ha nem töltik ráncosan összeesik? Gondolom, azért töltik folyamatosan...
Kidmannek is ez van?

Lee&a 2010.02.27. 13:08:15

Kidman meg a Kajla Minyon is iszonyatosan néz ki.
Én nem értem, miért nem lehet elfogadni, hogy öregszenek. Felőlem stoppoltathatják a fejüket, a testüket, de miért kell szörnyekké operáltatniuk magukat?

Kidman már maszk nélkül is simán elmehetne egy King filmbe szereplőnek.

Értem én, hogy mindkettejük magánélete maximum egy kalap lócitromot ér...de ha eddig nem kellettek senkinek a külsejük miatt, akkor ezután pláne (alkoholista, médiaérdeklődésre hajtó férjeket/pasikat nem veszem számításba).
Mondanám, hogy ideje lenne kicsit dolgozni a személyiségükön is...de mondjuk a műtét gyorsabb is,meg egyszerűbb is. :o)

arisztotela 2010.02.27. 13:16:50

@Lee&a: kidmannek nincs sztem, ott csak a chinimplant és a sok botox csinált hülye fejet neki, de neki nem töltött a feje. Madonna, Daryl Hannah, Meg Ryan vannak kalácsosítva. Meg a Szülifeli utolsó évadában (ami kint megy) Teri Hatcher, rá sem ismerni.

arisztotela 2010.02.27. 13:18:45

@Lee&a: Figyelj, ezek a nők dollármilliókat keresnek, és kellene a jó külső, az a baj, hogy a sebészek nem tudják ezt megadni, de a lóvét elteszik.
Kis botox még okés, nekem Marcia Cross még tetszik, és Courteney Cox is néha, de ez a túlzott arcszrkálás rémes.
Viszont megértem őket, az ember énképe nem reális a tükörben.

Lee&a 2010.02.27. 14:13:37

@DuBarry: Hát, nemtom. Marcia és Courtney tényleg jók még.
Azt hiszem, én jobban tartok a tűtől, az altatástól és a mellékhatásoktól, minthogy állandóan szabassak valamit magamon. :o)

katarocks 2010.02.27. 16:45:19

@DuBarry: fúú, nekem Marcia Cross meg Courtney Cox sem tetszik már. Egyszerűen rosszul vagyok ezektől a szétbotoxolt fejű nőktől. 50 évesen csináltasson egy jó kis ráncfelvarrást, aztán kész. Azok simán jók. De ez, hogy pár havonta nyomatják magukba a sok szart, durván egészségtelen is szerintem. Milyenek lesznek 60 évesen?

Scala 2010.02.27. 16:56:36

@DuBarry: Lehet nem jó képeket nézek, de nekem Marcia Cross és Courtney Cox szintén a bejön, bírom a formáját kategória.
Felsoroltak, akik töltetnek, ők szörnyűségesek.
Ráadásul a botoxról és hasonló injektált szerekről volt kutatás, hogy nem csak lokálisan hat...

Terry Hatcherért kár, még nem láttam a töltött arcát... eleve le vagyok maradva Szül. fel. témában.

Lee&a 2010.02.27. 17:08:50

@katarocks: Szerintem erre nem gondolnak. :o)

Niurka_törölt 2010.02.28. 00:52:08

Nem félnek ezek a nők? Arzént fecskendeztetnének az arcukba? Az is méreg. A botox is. Nem is tudom ki mondta, hogy a plasztikai műtétektől nem fiatal lesz az ember, hanem műtött. Ráadásul (én szerintem az ember még mindig nagyrészt állat, tavasszal rájön a párosodhatnék, télen sokat alszik és zsírosakat eszik, stb.), szóval a természetet nem lehet becsapni és ez visszaüt. Olvastam valamelyik plasztikai blogon, hogy akik fiatalító műtéteken esnek át (igen, a botox és a feltöltés is az, mert mindig azt hazudják maguknak, hogy az nem műtét), azok utána drámai gyorsasággal öregszenek, mert a természet mindig kompenzál (ezt már Czeizel doktor is megmondta) és azért is a koruknak megfelelő szintre hozza őket. Szóval kár ezen kínlódni.

Scala 2010.02.28. 08:52:53

@Niurka: Igen, igazad lehet, a kompenzálásban (erről még nem olvastam) és a tél-tavasz-természet témában.
Micsoda alliteráció a végén, azért. ;-)
Szóval teljesen egyetértek.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.28. 11:31:06

De, csúnya! Nyugodtan kimondható. Miért mindig a nem túl szép emberek akarnak sztárok lenni?

Lee&a 2010.02.28. 11:53:37

@Niurka: Hát, nagy igazság van abban, amit mondasz.
Kisütött a nap, engem pedig le is terít a tavaszi fáradtság. :o)
Prémet növesztek, kivonulok a társadalomból és élek medveként holnaptól. :o)

Niurka_törölt 2010.02.28. 13:26:05

@Lee&a: Újabban megint divat a prém. :))

Scala 2010.02.28. 22:15:43

@Niurka: Persze, mert rohadt hideg van, ott is ahol azelőtt nem volt tél. :-)
Moszkvában sosem ment ki a divatból a bokáig érő bunda. (Sok szegény kicsi állat... de ott én is abban nyomnám, hosszan és nagyon hideg van.)

Niurka_törölt 2010.03.01. 02:29:22

@Scala: Én nem ilyen prémre gondoltam. Hanem, ami a ruha alatt van. :))

Amúgy a bunda nagyon szép, régen is ölték az állatokat érte, manapság meg tenyésztik is ezért őket, tehát nem a tajgában vadásszák. Én nagyon farizeus dolognak tartom ezt az egész PETA dolgot. A bundának csak az a baja, hogy baromi nehéz. Már attól kimelegszel, hogy cipeled.

arisztotela 2010.03.01. 12:02:28

@Niurka: A 2 millás nyírt nerc nem nehéz ám, és kurva jól néz ki:):

Niurka_törölt 2010.03.01. 17:21:49

@DuBarry: Hát majd legközelebb olyat veszek. :)))))

Lee&a 2010.03.01. 17:59:16

Hát, azért én megnyúznám azokat is élve, akik csincsillabundát vesznek fel.
Halott állatkákat megnyúzni is elítélendő számomra...de élve nyúzni csincsillákat...hát, asszem tudnék ötleteket adni az ilyen embertelenségek elkövetőinek kivégzéséhez.

Niurka_törölt 2010.03.01. 23:46:05

Remélem egyszer kiderül, hogy a növények is éreznek, akkor aztán mi lesz egy aratás előtt.

Lee&a 2010.03.02. 13:59:57

@Niurka: Lepermetezik őket altatóval. :o)

katarocks 2010.03.02. 18:42:37

Rájöttem, hogy ki tetszik, aki botoxolt, ám még jól eltalált. A Weeds-ből Mary-Louise Parker. 45 éves, tehát kb. mint Courtney Cox meg Marcia Cross, de ég és föld.
Meg mondjuk nekem Demi Moore is bejön, nem is tudom kit fogadhatott fel, aki ennyire nagy mester.
süti beállítások módosítása