Na ki ez?

 2010.02.23. 21:49
 
Antonio Banderas

Negyvenes színészek ügynöke lennék, megtiltanám, hogy a szerep kedvéért szakállat növesszenek. Antonio Banderas felismerhetetlen ezzel az ősz iszonyattal. A Knockout című filmet forgatja Ewan McGregorral.

 
Actor Antonio Banderas and his wife Melanie Griffith

Lent szakáll nélkül a 49 éves sztár.

Címkék: banderas

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr751785330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.24. 15:20:15

Nem mondtam volna meg!!!! Úúúú.
de örülök, hogy forgat, régen láttam, bírom. és nem csalja nyilvánosan a nervózus, hibbant melanie-t. Na ugye, hogy vannak normális pasik.

pobeda 2010.02.24. 16:58:32

Spanyol filmben is szerepelhetne már újra.

Niurka_törölt 2010.02.24. 17:32:21

@Scala: és naugye, hogy nem magyar? :)))

katarocks 2010.02.24. 20:43:48

rejtély az ő kapcsolatuk...
teljesen bejönne az első képen, ha a feje nem lenne rajta :)
mondjuk nekem sose tetszett, de tény, hogy egy normális pasinak tűnik.

Niurka_törölt 2010.02.25. 01:10:15

Nekem nagyon rendben van Antonio, különösen az Eredendő bűn c. filmben. Ahogy kinéz, ahogy Selmeczi Roland hangján beszél, ááááá, tudom, hogy dedós, tinilány vagyok, de azt a filmet csak ajánlani tudom.
süti beállítások módosítása