Méghogy Gaga ronda!

 2010.02.10. 22:20

Íme lady gaga gimnazista fotója és egy kislánykori kép róla. Stephanie Germanottáról mindenki azt hiszi, hogy ronda, de az csak azért van, mert alapvetően rejtegeti magát, ezzel tartva fent az érdeklődést személye iránt. de a 18 éves korában készült felvétel bizonyítja, nagyon szép arca van.

Címkék: lady gaga

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr61747941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.10. 23:22:46

18 évesen, a retusált képen, full szemből még helyes volt. Tök ronda, és gyorsan öregedő arca van, a bár énekesi időszakot gondolom ismered...

Scala 2010.02.10. 23:23:23

jav. bárénekes egy szó :-D

Lee&a 2010.02.11. 10:23:26

Szerintem is helyes lány. Általában az orra miatt kapja a szidalmakat.
Én pedig még mindig nem értem, miért baj az, hogy nem sablonfeje van. :o)

arisztotela 2010.02.11. 10:28:04

@Lee&a: Nekem nagyon rokonszenves, eredeti, jó lelkű, semmi bitchy nincs benne. Kicsit Jacksonra emlékeztet abban az értelemben, hogy teljesen odateszi magát, csak hogy szórakoztassa az embereket. Nem egy vidám jelenség, de ki az?
Madonna sokkal agresszívebb, de őt is nagyon nagyra tartom amúgy.

Scala 2010.02.11. 10:54:36

@DuBarry: Leszámítva, hogy Jackson őstehetség volt, és nem csak ráfogták + a zenéje nem volt olcsó sz*r. ;-)
Gépezet van a csaj mögött, Madonna sosem lesz belőle.

arisztotela 2010.02.11. 11:17:27

@Scala: Jó, olyan, mint Jackson nincs még egy tehetség szempontjából, nem abban az értelemben mondtam (Freddie volt a következő, de ő is fényévekre).

Scala 2010.02.11. 11:31:56

@DuBarry: na látod milyen jól megértjük egymást! :-D

Lee&a 2010.02.11. 13:37:30

Hát, lányok, számomra Freddie nagyobb értéket és tehetséges képvisel, mint Jackson. Jacksont sosem tartottam őstehetségnek. Kellemes volt, de ennyi.
Madonnát semmire sem tartom. :o)
Gaga viszont jó...ez a lány tud élőben énekelni, tud zenét írni és olyan jól kitalálta az imidzsét (juj, de rusnya így írva :P), hogy nincs olyan ember, aki szó nélkül elmenne a jelenség mellett.

Egyikükért sem rajongok, valószínűleg nem is fogok. De remélem, hogy Gagát még sokáig hallgathatom.

arisztotela 2010.02.11. 14:03:46

@Lee&a: Akkor csak én vagyok oda mind a négyért:)!
Nem akarok zenei fórumot nyitni itt, de a tehetség nem azon múlik, ki mit énekel, és szeretjük-e hallgatni. George Michael például szintén nagyon nagy, pedig nem hallgatnám a zenéjét, mert nem a stílusom, ugyanígy Whitney vagy Aretha Franklin is óriási tehetség, de elkapcsolom őket.
Gaga tényleg nem ennyire muzikális, ebben Scalának igaza van. Neked meg abban, hogy én is inkább Queent hallgatok, mint a többit.
Madonna tök szar zenész, de hatalmas karakter, és nagyon sokat adott az egész női nemnek, amióta pályán van, és nemcsak a saját korosztályának. Lehet ellenszenves, sokszor erőltetett, de a világ legerősebb nője, hatalmas energiával, és mégsem vált férfivé, mint mások ilyen energiaszinttel.

arisztotela 2010.02.11. 17:16:03

@Niurka: én is feltettem ezt régebben egy posztba:).

Scala 2010.02.11. 17:33:52

@DuBarry: Szeretem, imádom, elismerem Madonnát (annak ellenére, hogy a Guy Ritchie melleti angol lady stílusa jön be inkább, mint a mostani), és Jackson megkerülhetetlen, fantasztikus valakinek tartom, akit kihasznált mindenki kb. s stb. George Micheal is nagy tehetség + az általad leírtak, mind, egészen az utolsó lépcsőfokig... :-)
Elismerem, h. Gaganak van hangja, láttam az unplugged dolgokat Youtube-on, de a zúzós cucc, amit alapból adnak a rádiók tőle, a nagyon cikis, 90-es évek eleje, Németo. Pláne ez a legújabb szám, címét nem tudom. És a klipek is gagyik.
Innentől kezdve semmi keresnivalója az említettek között.
Ha ez változik, akkor beszélhetünk művészetről, s maradandóságról.

Scala 2010.02.11. 17:35:44

@Niurka: Na igen, az eredeti képen látható arcberendezés rémlett. :-DDD
süti beállítások módosítása