abba
Anni-Frid 'Frida' Synni Lyngstad

 

Nem, ez nem Agnetha, hanem Anni-Frid Lyngstad, a vörös csaj az ABBA együttesből. Az ABBA World premierjén jelent meg, egy hatalmas londoni kiállításén, ami a legendás négyes ruháiból, emlékeiből készült. Az együttes összesen 400 millió lemezt adott el a hetvenes évek óta. Mem is lehet Anni-Fridet felismerni szőkén, annyi év elteltével, bár nem néz ki rosszul, inkább Agnethára saccolnánk, ha kérdeznénk, ki lehet ő?.

Címkék: abba

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr121705665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.01.27. 11:51:42

Öööö. A smink és a szemöldök nagy kihívásokkal küzd...

Az a fura, hogy van aki pl. szebb éretten, mint fiatalon (jó, segítséggel) pl. Catherine Deneuve számomra 50 éves kora óta bombasztikus... de az 'átlagnő' valóban felismerhetetlenné válik, kis hazánkban is.
Négy évtized választja el a két képet?

arisztotela 2010.01.27. 12:21:43

@Scala: Sajnos még Catherine Deneuve is sokkal szebb volt húsz évesen:)

pobeda 2010.01.27. 15:07:14

@DuBarry: Pedig Scalanak igaza van,valaki sokkal szebb éertten mint fiatalon.Deneuve közéjük tartozik.

Scala 2010.01.27. 17:34:48

Szép volt, persze, de pl.
Itt nekem nem annyira, már csak a színek disszonanciája miatt sem:
coosacreek.org/mambo/wp-content/uploads/2008/12/catherine_deneuve.jpg

Viszont:
www.fanpix.net/picture-gallery/562/1655562-catherine-deneuve-picture.htm

vagy nagy kedvencem, az 50. születésnapjának évében készült:
www.fanpix.net/picture-gallery/196/1571196-catherine-deneuve-picture.htm

Oké, kis kontaktlencse vagy világítás is van a dologban... de szerintem a legutóbbi kép non plus ultra. Sokkal kifinomultabb és egyedibb, mint a huszonéves. :-)

brokeness 2010.01.27. 21:05:46

Szerintem Deneuve A Nap szépében volt a legszebb . Bár nekem a kedvencem a Cherbourgi esernyők. Engem inkább az izgat, hogy egy átlagos külsejő brunette-ből miként lett ilyen varázslatos szépség.Az exférje Vadim írta, hogy nem ismert nőt, akinél a hajszínváltás ekkora változást okozott. Bár szerintem nála is bejátszik egy kis orrplasztika.
Valóban idősebbként is szép.Inkább a kilóknak engedett, mint a ráncoknak.

brokeness 2010.01.27. 21:14:36

Amúgy nekem Annifried ezen a képen inkább KIm Basingert idézi.

Scala 2010.01.28. 14:03:39

@brokeness: Igen, Kim Basinger!!! Ezen agyaltam tegnap óta. :-)
És még egy másik, öregebb amerikai színésznő...

arisztotela 2010.01.29. 19:33:52

@Scala: igen, rá hasonlít, nem emlékszem a nevére, és most lusta vok kikeresni, a beépített szépségben a szépségverseny rendező csaj.

arisztotela 2010.01.29. 19:59:33

@DuBarry: Rájöttem, Candice Bergen?

Scala 2010.01.30. 14:21:51

@DuBarry: Igen, igen, talán. Nem rá gondoltam... :-)
Ismertebb...
süti beállítások módosítása