Tényleg sok a magányos nő, és látszólag nem olyan sok a magányos férfi. Nemrégiben olvastam egy cikket egy amerikai oldalon, ami némileg megvilágosított, mi a legfontosabb akadálya a nők párra találásának.

Ha esetleg egyedülállóként olvasod ezt a posztot, most nézz mélyen magadba, és ismerd el, hogy az elmúlt egy évben hány férfi volt, aki valamilyen módon komoly vagy nem komoly érdeklődést mutatott irántad. ne mondd, hogy senki, mert hatvan alatt nekem legalábbis nincs olyan ismerősöm, akit legalább egy valaki nem akart megismerni az elmúlt évben. Legyen az idegen, munkatárs, volt osztálytárs, szomszéd, postás, sarki rendőr, vagy facebook friend.

Szóval a fent említett cikk azt elemezte, hogy a férfiak másképpen keresnek párt, mint a nők. A meleg férfiak egyértelműen csak a szexuális vágyuk után mennek, így sokszor intellektuálisan erősen aláválasztanak, a férfiak pont így keresnének párt, mennének a férfiasságuk után. Csakhogy a vágyuk nőkre menne rá, akik viszont ellenkezőleg, éppen nem a szexualitásuk, hanem egyéb szempontok alapján választanak. Nem csoda, ha nincs egyetértés a két nem között. A nők biztonságot, intellektuális izgalmat, társaságot, kihívást, anyagiakat, tehát valamiféle státuszt keresnek a partnerükben. Így a kevés alfahím megszerzi a trófeanőket, aztán kínlódik velük, mert ők emberileg alkalmatlanok az együttélésre (lásd a legutóbbi csemege: Rupert Murdoch válása a negyven évvel fiatalabb aranyásótól), illetve az alfa alatti béták, théták, ióták viszik, ami jut. A férfiaknak addig van nagy szájuk, amíg van állandó biztonságuk (feleség, barátnő), de amint üresedés van, beérik bárkivel, csak legyen.

A nők nem érik be, válogatnak, illetve válogatnának, de nem tudják eldönteni, mi legyen a válogatás fő szempontja. Vagy mennek a jó szexpartner után, aminek általában társtalanság a vége, mert az szinte sosem egyezik a biztonságos partnerrel. Vagy mennek a biztonságra, a jó társadalmi státuszú partnerre, de azt meg egyszerűen szexuálisan nem képesek elfogadni. 

Mindezt bonyolítja, ha valaki elvált. Akkor ugyanis már nem is tudja, mit akar, megvannak a gyerekei, esetleg egzisztenciája, és csak a szex, illetve a jó társaság hiányzik neki. Ezt a kettőt sem fogja megtalálni egyben (vagy nagyon ritkán), és nem azért, mert nincsenek szabad pasik, hanem mert ez nem jár együtt. Így általában pár év alatt feladják, lemondanak a szexről, mert túl sok hülyeséget kell lenyelni hozzá, és lemondanak a társaságról, mert cserébe érthető módon nem akarnak rossz szexet eltűrni.

Volt nekem egy nagyon csúnya nagy-nagynéném (nagyszülő, nem szülő korú), aki hatszor ment férjhez. Elvált, megözvegyült, stb. és hamarosan mindig talált egy egyedólálló embert, akihez hozzáment. Neki egyszerűen csak az volt, a fontos, hogy legyen férje. Ha csak ez a szempont van, az könnyen elérhető, mert megvan a jól körvonalazott cél. 

Ma már nem fontos, hogy valakinek férje legyen. Az a fontos, hogy legyen jó társasága és jó szexpartnere egyben. Ez viszont tényleg nehéz.

 

Finding Ideal Guy

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr605839784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thor vagyok 2014.03.02. 16:56:40

Jó, akkor most mélyen magambanézek

Thor vagyok 2014.03.02. 17:08:18

@DuBarry: Stimm. Viszont a másik fele meg az, hogy van megoldás, csak megalkuvós. Lehet, hogy inkább megalkuszom, a tököm tele az egyedülléttel.

arisztotela 2014.03.02. 17:11:53

@Thor vagyok: épp arról szól a poszt, hogy nem túl magasak az elvárások, hanem a nőkbe bele van építve egy ellentmondás, amióta megtanulták élvezni a szexet:))). Feltéve, hogy dédanyáink tényleg nem élvezték még, amit nem tudhatunk:))). Tehát nem megalkuvás, hanem elfogadása annak, hogy nem válogatósak vagyunk, hanem a lehetetlenre törünk.
Az öbölarabok baromi szépek:)))).

Thor vagyok 2014.03.02. 17:19:56

@DuBarry: Amúgy ja, bámulok mint az állatkertben, úgy kell folyton visszafogjam magam. Bár hajlamosak alacsonyak és kövérek lenni, de még azoknak is olyan szeme-arca-szája van, mintha úgy rajzolták volna. És az a felséges, királyi tartás, nem tudom, ezeket verik, ha kamaszkorukban begörbednek? Vagy csak simán a fejfedő teszi? De az is igaz, hogy a csajok is felháborítóan szépek, még jó hogy nagyrészük el van dugva :)
Legalább annyi, hogy ők is bámulnak, nők-férfiak vegyesen, szóval kvittek vagyunk :)

arisztotela 2014.03.02. 17:22:20

@Thor vagyok: szerintem nem a fejfedő, mivel más arab országokban sok a csúnyaság, az a rassz ott el van találva:))). Az emirátusokban még magasak is voltak és csöppet sem kövérek.

Thor vagyok 2014.03.02. 17:34:58

@DuBarry: Vannak persze olyanok is, rajtuk érvényesül az igazi fenség :) de sajna egy csomó széparcún meglátszik a huzamos jólét, főleg fenéktájban. Néha gyanakszom, hogy azért járnak a fehér, A-vonalú tobában, hogy elfedje :) Tény hogy ez a sivatagi, markáns arcvonású, göndör hajú fajta erősen bámulnivaló, és az ember elég nehezen nem teszi rájuk a kezét :)

mici˙ 2014.03.02. 17:53:26

Én is olvastam valami hasonlót. Hetero és homo kapcsolatokat vizsgáltak, kiderült, hogy a leszbi kapcsolatok a legtörékenyebbek, a hetero kapcsolatok esetében a válások 70%-át pedig köztudottan a nők kezdeményezik, a három lehetséges kombinációból a férfi-férfi kapcsolatok bizonyultak a legstabilabbnak. Arra jutottak, hogy a nők általában nem tudják mit akarnak, ezért a társuktól lehetetlent várnak, amit természetesen nem tud teljesíteni, ezért elhagyják. Ja, és a leszbi kapcsolatokból pár év után eltűnik a szex, marad helyette az örökös lelkizés.

mici˙ 2014.03.02. 18:03:19

de persze az is lehet, hogy a kapcsolatot is a megalkuvás és az abból következő hiányérzet emészti föl, amiről a posztban írsz

arisztotela 2014.03.02. 18:14:43

@mici˙: persze, ha a nő a szex mellett dönt, nem jön létre kapcsolat, ha a státusz mellett, akkor tönkremegy a szexgond miatt:).

arisztotela 2014.03.02. 18:15:36

@mici˙: a meleg férfikapcsolatok egyáltalán nem stabilak a sok félremenés miatt, legalább az egyik promiszkuis szokott lenni. Azt látom a meleg barátaimnál.

mici˙ 2014.03.02. 19:09:46

@DuBarry: ennek nem lehet ahhoz köze, hogy Mo-n sokkal nehezebb melegnek lenni, mint az usa liberális államaiban? itt gyerekes házaspárokat vizsgáltak. egyébként, ahogy jobban visszaemlékszem nem nőgyűlöletre volt kihegyezve a cikk. ezt csak felvetette, de alapvetően inkább arról szól, hogy mit tanulhatnak a hetero párok a melegektől, miért nőtt a házasság népszerűsége miután kiterjesztették az egynemű párokra is

arisztotela 2014.03.02. 19:25:53

@mici˙: ennek nem tudom mi köze lenne a félredugáshoz:))).

BTW úgy tudom, itt nem igazán rossz melegnek lenni.

mici˙ 2014.03.02. 19:46:05

@DuBarry: úgy, hogy ha a társ. nem fogadja el, és esélye sincs családra, akkor felértékelődik a hedonizmus

arisztotela 2014.03.02. 20:16:08

@mici˙: semmi köze ehhez, egy promiszkuis meleg férfi (természetesen nem mindenki az) minden éjjel tud mással, ahogy a hetero is tudna, csak nincs módja rá, mert neki nőkkel kell:)))). És a nők nem annyira promiszkuisak.

Thor vagyok 2014.03.02. 20:22:41

@DuBarry: Jó. Majd megmondom, hogy te bíztattál :)

mici˙ 2014.03.02. 21:06:51

@DuBarry: és náluk is válóok a félredugás ? ha megegyeznek a szabályokban, működhet nem monogám kapcsolat is. a legtöbb hetero kapcsolat sem az, csak ott aki többet akar a szerda-szombat rutinnál nem tudja megbeszélni, ezért ő lesz a rohadt csaló

arisztotela 2014.03.02. 21:32:45

@mici˙: nem szokott működni:)).

arisztotela 2014.03.02. 21:33:59

@Thor vagyok: egyébként kíváncsi lennék, nem olyannak tűntek, akik gerjednek a fehér nőkre, mint a szegény arabok, persze Bódí Sylvire nyilván:)

Lilienfeld 2014.03.02. 21:48:39

Asszem, tökéletesen megmagyaráztad a szeretőt tartó nők motivációs rendszerét, mármint arra a típusra gondolok, aki mindkettőt akarja egyszerre: a Társat és a Hímet is. Én nem zárom ki teljes egészében, h ez a kettő tud találkozni egy személyben, gondolok itt hírességek jól megfigyelt/dokumentált kapcsolataira (pl. Clark Gable/Lana Turner, Bogart/Bacall)
Mezei "jó" házasságról túl sokszor derül ki, több évtized után is, h kevés boldogság, sok szenvedés volt a mérleg. És sokat szenvedni nem jó, ha csak nem vagy valódi szent, akkor az ivadékaid/környezeted szívja meg. Ld. baxatlan picsa effektus. Sok szemét, hisztis (=frusztrált) liba inkább kerítene egy jó szeretőt, mint hogy erkölcsbajnokként nyír ki mindenkit.

arisztotela 2014.03.02. 21:57:39

@Lilienfeld: ez nem erről szól:))). A szeretőtartásnál pont ez a dilemma lesz. Ez mélyebb. Nem a házsaaágot elemztem, amikor szeretőt keres valaki, ugyanez a dilemma lép fel: szórakoztató vagy jól kefél, és valamelyik nem lesz meg, vége lesz a szeretősdinek:)))

Kiskece Lányom 2014.03.02. 22:10:23

Ma írtam erről egy másik posztodban, köszi, hogy válaszoltál is rá. Most egy kicsit továbbfejlődik a téma itt, örömmel kezdtem el olvasni. Köszi. Megvilágító erejű, velem is ez van. Pontosan ez. ÉS tekintve, hogy elég jó nőként három és fél éve nem szexeltem ezen okból, ez nagyon elgondolkodtató. Csak az a baj, hogy a szexuális vágy nálam szorosan együtt jár az intellektuális izgalommal. Azért, mert egyrészt sznob vagyok, másrészt mert csak olyan - nagyon jó humorú - pasikba szerettem bele, akartam lefeküdni aki szórakoztatott. Ez alapszűrő volt mindig, azt kell mondjam most már, hogy sajnos. A cikk most nagyon sokat segített. El akarom hagyni az elvárásaim.

Lilienfeld 2014.03.02. 22:40:32

@DuBarry: akkor csak én vagyok ilyen egyszerű, h ha szerető, legyen farka + némi kultúrája, oszt csók; a szellemi kielégülést meg nem az ágyban kell keresni. Arra van az Egyik :)
[Ajánlott irodalom: http://moly.hu/konyvek/benoite-groult-es-borunkon-a-so]

Lilienfeld 2014.03.02. 23:14:45

@DuBarry: ja, azért legyen benne valami valami, ami felizgat, nem vagyok olyan multiszexuális, mint Catherine M. :)

Thor vagyok 2014.03.03. 05:13:59

@DuBarry: Na látod, merek én kockáztatni? :)

2014.03.03. 09:27:12

"Tényleg sok a magányos nő, és látszólag nem olyan sok a magányos férfi."
Mivel a fiatalabb korosztálban még kiegyenlített a nemek aránya, matematikailag ez csak úgy lehetséges, hogy a nem magányos nők egyszerre több farkat használnak.

sorskonyves 2014.03.03. 09:43:41

@DuBarry: ha mondjuk Oroszországhoz hasonlítjuk magunkat, akkor nem, nem rossz. Ha Hollandiához, Németországhoz stb., akkor meg szar. Középmezőny vagyunk, de az utóbbi 2-3 évben változik valami, nő az elutasítás.
A leszbikus kapcsolatokat én nem látom annyira törékenynek, mint a kutatók. Nyilván én egy jóval kisebb mintából indulok ki, de nálam pont mi létesítjük a legstabilabb kapcsolatokat. A meleg fiúk meg igen... Sokan tönkremennek abban, hogy 35 körül már szeretnének lenyugodni, legalábbis fix kapcsolatot kialakítani, de nagyon nehéz ehhez társat találni, az a közeg viszi őket, ráadásul a szexhez is teljesen másképpen közelítenek, ahogyan Te is említetted. Ráadásul a meleg fiúknak jóval nehezebb mint nekünk, ez meg is látszik rajtuk sokszor. Gyakoribbak a komoly (!) lelki problémák, étkezési zavarok, sokszor menekülnek az élvhajhászatba és lássuk be, ennyire problémás lelkülettel igen komplikált valami kiengyensúlyozott, stabil dolgot létrehozni.

PomberMaci 2014.03.03. 11:38:32

"és csak a szex, illetve a jó társaság hiányzik neki. Ezt a kettőt sem fogja megtalálni egyben (vagy nagyon ritkán), és nem azért, mert nincsenek szabad pasik, hanem mert ez nem jár együtt."

Az utolsó fél mondat a kulcsa az egésznek.
A nők nagy része alapvetően kompromisszumképtelen és meg van róla győződve, hogy neki az elképzelései szerint JÁR minden. Oszt megy a sírás-rívás, ha a hapsi elhúz mellőle miután anyus elmarta őt maga mellől. És kurvára nem értik a nők a dolgot.

Aha, persze 2014.03.03. 11:50:54

@Kiskece Lányom:
Szívesen segítek, az elvárások elhagyásában ;)

Henry Chinaski · http://kiabrandito-valosag.blogspot.hu/ 2014.03.03. 11:56:07

A nők irreális elképzelésekkel vágnak neki az életnek, és csak áltatják magukat, amikor az eszményi férfiról álmodoznak. Olyan önbecsapás ez, amiből sosem akarnak kijózanodni.

A férfiak nem azért szeretkeznek, mert szerelmesek, hanem mert felizgulnak.

Pinabubus (törölt) 2014.03.03. 12:09:34

@Kiskece Lányom: Jó nőnek tartod magad, miközben három és fél éve nem szexeltél?
Ez simán csak frigiditás, egy egészséges nő nem bírja ki ennyi eddig szex nélkül.

Phteven 2014.03.03. 12:20:43

@Henry Chinaski: Azért az irreális elképzelések, erősen felülértékelt önkép, kicsi ész/nagy lélek kombináció mindkét oldal társkeresőit jellemzi. Érdekes, hogy a normális, nagyon ronda embereknek van társa, addig egy átlagos embernek nincs? A hibát az esetek többségében magunkban kell keresni. Hozzátenném még, hogy a hülye keresőre jó eséllyel hülye kiválasztottak is fognak esni. Tisztelet a kevés kivételnek.

arisztotela 2014.03.03. 12:32:02

ááá, index címlap, ezt nem én akartam!!!

Henry Chinaski · http://kiabrandito-valosag.blogspot.hu/ 2014.03.03. 12:36:03

Önmagában a vágy – ellentétben az örömmel – szenvedés, gyűlölet és boldogtalanság forrása. Ezt minden filozófus így tudta és így tanította – nemcsak a buddhisták, nem csak a keresztények, de minden filozófus, aki méltó volt erre a névre. Az utópisták – Platón, Fourier vagy Huxley – szerint az lehetne a megoldás, ha ki lehetne oltani a vágyat és a hozzá kötődő szenvedést, méghozzá úgy, hogy megszervezzük a vágy azonnali kielégülését. Ezzel szemben az az erotikusreklám-társadalom, amelyben élünk, arra törekszik, hogy feltámassza a vágyat, hallatlan mértékre növelje a vágyat, de a kielégülést csak a privát szféra területén belül tegye lehetővé. A társadalom csak akkor működhet tovább, a versengés csak akkor folytatódhat, ha a vágy egyre nő, terjeszkedik, míg végül felfalja az emberek életét.

arisztotela 2014.03.03. 12:40:28

@Pinabubus: Ó, dehogyisnem, a nők nem úgy működnek, mint a férfiak, simán le tudnak szokni a szexről, ha nem jár együtt egy normális kapcsolattal.

spenci 2014.03.03. 13:08:18

@Phteven: Elméletedhez gyakorlati útmutatásként:
Tipikus mondatok:
"én egy diplomás nő vagyok / = valami csiribiri vidéki főiskolán fizetősként kaptam egy papírt /. Ennek patológikus formája: "én egy több diplomás nő vagyok" /= lásd előző, csak többször /

Pinabubus (törölt) 2014.03.03. 13:09:55

@DuBarry: Az elnémított vágyak komoly problémát jeleznek. Ez viszont ki is zárja, hogy jó nő legyen. A sznobizmus és a teljesíthetetlen elvárások csak tetézik a bajt.

rhiannon1 (törölt) 2014.03.03. 13:33:20

"Akkor ugyanis már nem is tudja, mit akar, megvannak a gyerekei, esetleg egzisztenciája, és csak a szex, illetve a jó társaság hiányzik neki."

És az elképzelhetetlen, hogy egy olyan partnerre vágyom, aki szeret és akit szeretek? Szex? Jó társaság? Egy icipicit emelkedjünk. :)

arisztotela 2014.03.03. 13:45:09

@rhiannon1: nem elképzelhetetlen, sőt az sem, hogy megtalálod, de mennyi az esélye?:)

notC 2014.03.03. 14:13:00

@DuBarry: Na azért ne már... Szerintem bőven van olyan férfi és olyan nő, akik igencsak szépen, megelégedéssel tudnának együtt élni. Csakhát ugye a maximalizmus mindenekfelett, csak a tökéletes a jó.
Olyan ez, mint amikor a piacon nézelődsz, és csak a hibátlan almát veszed meg. A húspiacon is csak a tökéletes férfi/nő kell, még akkor is, ha "tömve van vegyszerrel".
Sok esetben (nők és férfiak egyaránt) emiatt boldogtalanok, akár van párjuk, akár nincs. Mert nincs tolerancia, nincs kompromisszum készség, nincs engedmény az elvárásokból.

arisztotela 2014.03.03. 14:45:11

@notC: nem tudom. Én látom, mi lesz 15-20 év után a toleranciával kezdődött kapcsolatokból. Annál talán egyedül is jobb.

Holle anyó 2014.03.03. 14:46:05

@Kiskece Lányom: Hagyd el az elvárásaidat. Nekem így lett 43 évesen 7 évvel fiatalabb szeretőm. Remek volt a szex, de az e-mailjeit alig bírtam elolvasni, annyira tele volt helyesírási hibával.
De nagyon tisztelettudó gyerek volt. Három évig tartott, 4 éve vége, de még most is hívogat.
Most viszont már van "hozzám való" nagyon intelligens, nagyon aranyos társam, szex ..., na az nincs, mert gerincműtétje volt, meg cukorbetegsége van, meg ki tudja mi, de már elfogadom így. 52 évesen nem fogok már hancúrozni. Öreg napjaimra fontosabb egy megbízható társ, mint a szex....:(

Holle anyó 2014.03.03. 14:48:05

Bocs elírtam, nem 7, hanem 17 évvel fiatalabb szeretőm volt bomba testtel... Nem az eszéért szerettem. :))) De aranyos srác volt.

arisztotela 2014.03.03. 14:49:14

@Holle anyó: hát nem tudom, ez úgy fest, hogy öreg napjaid egy 10-20 éves ápolónői folyamatba torkollhatnak:). És ez nem szexkérdés.
Akkor már a 17 évvel fiatalabb szimpatikusabb.

Holle anyó 2014.03.03. 15:13:46

@DuBarry: Ez benne van a pixisben, de a pasi nagyon szellemes, jól érzem magam vele.
Remélem, nem fog meghülyülni. Azt inkább majd én....

arisztotela 2014.03.03. 15:18:38

@Holle anyó: ez aranyos, de 52 évesen még nem vagy öreg, ezt el kell felejteni.

arisztotela 2014.03.03. 15:18:39

@Holle anyó: ez aranyos, de 52 évesen még nem vagy öreg, ezt el kell felejteni.

bigmax 2014.03.03. 15:31:49

A nőknek jogosak a felsorolt elvárásaik,azaz alap ,hogy ilyen sokoldalú legyen egy férfi hisz ezen tulajdonságok különböztetik meg a férfit a pasitől ,a kanos hímtől ,stb.
Ha egy nő férfira vágyik az még kevés,nem jár neki semmi csak megkaphatja ha nő tud lenni .Az ne akarjon férfit aki a külvilágnak választ párt ,hogy bővítse a saját kívülről elvárt elismerését.Az aki külsőleg ribanc ,munkamániás és humortalan az csak egy csaj aki a dugható kategória ...egy ideig.Teljes önismeretre lenne szüksége a nőstényeknek és ha ez megvan jöhetnek az elvárásaik és a boldog élet.Nőnek ,ahogy férfinek se születik senki hanem önismerettel és jellemfejlődéssel azzá alakul.....ha alakul.
Egy férfi sose akar használt cuccot.....ez egy alapigazság.Talán itt kellene kezdeni a nőstényeknek a változást.

notC 2014.03.03. 16:48:55

@DuBarry: Hát igen, ahogy látom a Holle anyónak adott válaszodból is Neked tényleg csak az extán szuperül űberfantasztukus lehet jó :)

Sajnos egy átlag kapcsolatban benne van pár béka, amit le kell néha nyelni. Sima emberi kapcsolatokban is (utitárs a vonaton, repülőn, kolléga, szerető, férj, feleség, tesó, szülők, stb..) Van akinek megbocsájtjuk a tökéletlenséget, van aki addig sem juthat el, hogy hibázhasson. Ez van...

Természetesen benne van egy kapcsolatban, hogy 15-20 év alatt megdöglik, erre mit lehet mondani: ha valaki úgy érzi lépjen, ha úgy szeretőzzön, ha meg nem tud/akar/mer lépni, akkor maradjon.
Azt viszont nem túl jó tendencia, hogy egyre fiatalabb kapcsolatok döglenek meg. "Már 4 éve együtt, és unják egymást, elhidegültek..." Hmm.. 4 év? Szerintem ez nem sokra elég, ha mondjuk valaki családban gondolkozik. 1-2 év míg összejön, megszületik, 1-2 évesen anya-apa gyilkolja egymást, és 2-3 évesen hopsz! Anya egyedül van, apa csak egy gyerektartás marad...

arisztotela 2014.03.03. 16:58:10

@notC: ja, persze, hát én szex nélküli kapcsolatban valakivel, aki nem is a gyerekeim apja, nyilván nem vállalnám az ápolónő szerepét. Biztos bennem van a hiba, de szex nélkül nincs párkapcsolat. Mert erre nem figyeltél, csak az én kommentemre úgy látszik.

Holle anyó 2014.03.03. 17:10:38

A szex nélküli párkapcsolattal az a problémám, hogy életkorom miatt már egy ideje az 50 feletti pasik jönnek szóba.
Lehet, hogy csak én választok bele mindig, de az utóbbi 6-7 évben az ifjú kis szeretőmön kívül négy 50 feletti pasim volt. Abból három már felhagyott a szex gyakorlásával, csak a kapcsolat elején volt - nem túl heves - ügyködés, a negyedik viszont nagyon fickós volt, csak éppen masszív trichomonas vaginalist kaptam tőle.... :(
Ő állítólag nem is tudta, hogy beteg, azt hitte, hogy a sok sízéstől prosztatagyulladása van.....
Úgy gondolom, hogy manapság a pasik 50 felett ilyen-olyan okokból szexuálisan nem aktívak.

notC 2014.03.03. 17:28:59

@DuBarry: és kapcsolat nélküli szex? (Kiskece esete...)
Igaziból arra reagáltam, hogy a harmincas királylányok és királyfiak mi mindent elkövetnek azért, hogy ne lehessenek boldogok. Irreális elvárások, maximalizmus, stb, holott a kapcsolatok nem feltétlen akkörül forognak, hogy ÉN mit kaphatok, néha arról is, hogy mit tudok nyújtani. Ha meg még gyerekben is gondolkozik valaki, akkor ezt hatványozottan szem előtt kellene tartani.
Nem gáz a szingli élet, nincs vele semmi baj, csak tudomásul kell venni, hogy néha fent, néha lent. Egy kapcsolat azért ennél melósabb...

notC 2014.03.03. 17:35:00

@Holle anyó: Nem rákontrázni akarok véletlenül sem, de azért nem tudok elmenni a trampli 30-asok, 40-esek mellett sem ;)
Metrón utazgatva azért valljuk be, sok-sok pia kellene, hogy egyik-másik korombelihez megjöjjön a gusztusom :)

Szerencsés alkat mellé gondolom sok-sok munka és magadra figyelés is párosult, hogy tudj jó! nő maradni 50 fölött is.

És sajnos igazad van, a férfiak között is bizony kevesen maradnak fittek. Oka is jó sok van (stressz, életmód, vagy épp egy lehúzós feleség), ami persze nem mentesít, csak magyarázkodik...

Thor vagyok 2014.03.03. 22:03:38

@DuBarry: asztakurta, ezt a tomeget ami itt lett!

Kiskece Lányom 2014.03.03. 23:45:55

@DuBarry: szívemből válaszoltál Pinabubusnak DuBarry! Azért szexelni szexelek én. Magammal.

Kiskece Lányom 2014.03.03. 23:52:16

@Aha, persze: rendben! :) Most, hogy már nincsenek komplex elvárásaim, mesélj! Veled beszélgetni jó vagy szexelni? Vaaagy? ;)

Nordina 2014.03.05. 13:45:27

@DuBarry: Ezt pont most olvastam:)
oriblog.blog.hu/2014/01/25/just_do_it_897

"a hetven az új negyven " :))

Nordina 2014.03.05. 13:52:38

@Holle anyó: 52 évesen csak 50 feletti pasik? Miért is?

Nordina 2014.03.05. 13:56:26

@Kiskece Lányom: Ne magaddal szexelj, menj le egy swinger klubba. Nem lennél magadban :) Holle anyó se :)

arisztotela 2014.03.05. 14:02:51

@Nordina: az egy rossz vicc lehet:)))

arisztotela 2014.03.05. 14:31:19

@Nordina: a hetven az új negyven:)
süti beállítások módosítása