Lic őssejtes csigakrém

 2012.05.02. 13:43
LIC Őssejtes csigakrém

Ebben a krémben csiganyálka van, valamint alma őssejt, és gyógyító ígérete van. Egy mintányit kaptam, kétszer már felkentem. Engem nem zavar, hogy csiganyálka van benne, eszem is csigát, ha hozzájutok a Rosensteinben például sok fokhagymával. Ennek a krémnek meg se csigaszíne, se csigaszaga, se csigajellege nincsen semmi módon.

Elvileg ezt is regenerálásra fejlesztették ki, tehát sérült bőr helyreállítására. Itt egy leírás arról, hogy ezt tényleg megteszi:

http://amarcordia.blogspot.com/2012/03/lic-ossejtes-csigakrem.html

Nekem nem sérült a bőröm, hacsak el nem fogadjuk, hogy a ránc az egy betegség, gyulladás (Dr. Perricone szerint legalábbis), és ebben az esetben tényleg szükségem lehet gyógyításra.

Szóval kétszer felkentem, roppant kellemes, nagyon kevés is elég belőle. Kicsit zsírosnak tűnik, úgyhogy szerintem nekem, szárazabb bőrű nem túl fiatal egyednek sokkal inkább való, mint a fiatal makeup bloggereknek. Ennél a krémnél is érzem azt a koreai apró x faktort, amit a többinél, tehát, hogy jobban hidratál, és jobban be is zárja a vizet, mint a hagyományos krémek. Ajánlom.

Mindössze 2700 forint, tehát abszolút nem egy rablás

Címkék: bb krém csigakrém suiskin

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr644484195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timea25 2012.05.02. 19:17:32

gondolom ennyiért ez csak egy kicsike mennyiség, bár nekem jelenleg a különféle hegeimre kellene vmi, úgy meg kitarthat sokáig. megnézem majd, ha megyek a kedvenc bioboltomba

Scala 2012.05.02. 20:12:26

@Timea25: Ha hegre működik, kérlek írjátok meg! :-)

Valaki próbálta a Remascar vagy hasonló nevű cuccot? Gyógyszertári.

arisztotela 2012.05.02. 23:06:32

@Timea25: Nem látom, hány ml a netes képen, de nem hiszem, hogy nagyon kevés. Nem tudom, tényleg jó-e a hegekre, de nekem nincs szóval nem fogom látni, max, hogy ránctalanít-e. Szerintem én veszek, ezt is meg a fermentáltat is, amiről írtam, nagyon furán bejönnek:),

Mujza 2012.05.02. 23:35:51

@Scala: Pár napja használom. Fél éves műtéti sebet próbálok kezelni vele. Elvileg azon alapul, hogy szilikonos bevonatot képez a bőrön, és az így kialakuló "mikroklímában" javul, szépül a heg. Nekem tényleg halványabb lett pár nap után, de még messze nem "tökéletes"

BBAndi 2012.05.02. 23:40:08

7, 20 és 60 ml-es van, a képen itt a 7ml-es szerepel, ez 2795 Ft.
Nekem kb 2 hónapig volt elég ez a kicsit a szemem alá, és alkalmanként az elkapart pattanásokra, úgyhogy kiadós :-)
Hegekre is működik, főleg ha friss, ha régebbi, akkor adni kell neki pár hónapot.

arisztotela 2012.05.02. 23:43:26

@BBAndi: Szia Andi! És szerinted érettebb bőrre inkább ez vagy a fermento jó? Megérzésre a csigát gondolnám, mert zsírosabb

BBAndi 2012.05.02. 23:53:39

@DuBarry: Attól függ, mire szeretnéd :-)
A Fermentált hidratáló a vízhiányt kezeli, ez a legfontosabb tulajdonsága. Mellette van benne sok antioxidáns is, szóval nappali hidratálónak egy álom.

A csigakrém nem zsíros egyébként, kb ugyanannyira mondanám táplálónak, viszont annyira nem jó sminkalap, én inkább éjszakára javaslom.

A csiga hatásos a meglévő ráncokra is, a Fermentált inkább a megelőzésre fekteti a hangsúlyt, a kialakult ráncokkal csak korlátozottan bír el.

arisztotela 2012.05.03. 00:03:31

@BBAndi: Jó, akkor vehetk mindkettőt, értem:).

BBAndi 2012.05.03. 00:21:08

@DuBarry: Ha egyet szeretnél, akkor inkább a csiga
egyébként szerintem :-)
De ha idővel beruházol mindkettőre, akkor árban még jobban is jársz, mert a csigád lassabban fog fogyni :-)
süti beállítások módosítása