Tyra túlfogyott

 2010.07.07. 09:59

Tyra Banks túlfogyott. A négy évvel ezelőtti formájához képest vagy tizenöt kiló lement. Harminchat évesen ez már az arcot is veszélyezteti. Kicsit nagyis feje lett, bár az alakja így jobb, kétségtelen.

 
TYRA BANKS

 

 

Tyra Banks

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr62135235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niurka_törölt 2010.07.07. 16:33:38

borzasztóan rossz formájú lábai vannak

cicómicó 2010.07.07. 20:55:17

Hát az XXL méret is túlzás volt, de ez soványan meg rémisztően néz ki. Pedig a Topmodelles szériák idején annyira szép volt.

Scala 2010.07.07. 21:58:52

@cicómicó: igen, de milyen vagányan viselte. :-)
Bírom a csajt, de a nevetőráncaival kezdenie kell valamit!!!

Scala 2010.07.07. 23:50:56

ja, kis kedvencem Iker Cassillas már bent is van a döntőben! ;-)

Nehogy a hollandok nyerjenek, őket viszont utálom! :-(

katarocks 2010.07.11. 20:09:41

@Scala: én a hollandoknak szurkolok :-))) de a spanyolokat is nagyon sajnálnám, ha veszítenek.
most láttam egy spanyol pletykalapban, hogy Casillas összejött vmi spanyol riportercsajjal a vb-n. volt felesége nem? meg talán gyerek is...

Scala 2010.07.11. 21:09:04

@katarocks: Na ne!!! Persze, hogy volt neje!
Nem is tudtam... bár nem igazán követem.
A szemét! :-D
És egy riporterrel? Ki mással, persze...
Na mindegy, majd kiderül ki győz... egyelőre készülök, ma napfogyatkozás lesz, amit kívánsz, és el is képzeled, nagy esélyt kap a megvalósulásra. Úgyhogy hölgyeim, éjfélig listákat lehet készíteni,vagy csak egyet kívánni, de azt nagyon! :-)
Rocko, szintén! ;-)

De csak ma!

Scala 2010.07.11. 22:26:34

@katarocks: Visszavonom, férjem szerint nincs felesége Cassillasnak!!!! :-)

cicómicó 2010.07.11. 22:29:51

@Scala: Mármint hol van napfogyatkozás? Valahol az óceán közepén?
Nekem már mindegy ki nyer. Én a németeknek szurkoltam. Ha igaz, amit a kapusról mondanak, nem lepődök meg. Minden pasi a farka után megy.

arisztotela 2010.07.11. 23:51:36

Nagyon a spanyoloknak drukkoltam, tök jó hogy nyertek, ha pocsék meccsen s. Imádom Spanyolországot, meg a spanyolok a legjobb fej latinok, sokkal okosabbak és szimpatikusabbak az olaszoknál, franciáknál, kár, hogy kicsik:). Casillas meg nagyon jó, és tök mindegy kivel kefél:)

arisztotela 2010.07.11. 23:52:12

@Scala: Na kívántam, négy fontosat, úgy érzem, sikerül is:).

Scala 2010.07.12. 00:20:15

@DuBarry: Igen! Szó szerint így gondolom én is!!! :-)

Cassillas édes, nagyon szerény körülmények közül, alázattal, vallásosan, MINDENT megnyert már amit abban a 'szakmában' lehet. :-)
Sztem azért is sírt, mert annyira feszült volt, hogy neki kell eldöntenie 11-esekkel, hihetetlen nyomás! A meccs viszont katazstrófálisan rossz volt, pedig csak a 78. percben kapcsolódtam be! :-)

Az a Robben meg tisztára Tóbiás József, nem? :-)

Scala 2010.07.12. 00:21:55

@DuBarry: Szuper! Én túl hosszú listát írtam... :-D

Scala 2010.07.12. 00:22:54

@cicómicó: Nem tudom hol van, de egy olyan csajszi mondta, aki ért hozzá, úgyhogy ...

Rocko- 2010.07.12. 06:56:13

@Scala: megvolt, de asszem nem túl intenzíven. elaludtam.

Niurka_törölt 2010.07.12. 10:52:18

Én a braziloknak drukkolok mindig, mert az a foci, amit ők nyomnak. Persze, ha nagyképűen megteszik, hogy Ronaldinho-t be se veszik a keretbe, akkor ne csodálkozzanak, hogy hamar kiverik őket.

Niurka_törölt 2010.07.12. 10:55:56

Ez a vad Európában tomboló spanyolmánia nekem nem szimpi. Erről mindig a medvedisznóember külsejű német tajparaszt turisták lármás, naptejszagú, szandálos, férfihajú mallorcai és ibizai gyarmatosító inváziója ugrik be, meg a gagyi urlaub-zonnensájn-szalsza-mohitó kombója (mert nekik minden salsa, tök mindegy, hogy latin-amerikai, vagy európai, spanyolul beszélnek, az már "ekzótis".

arisztotela 2010.07.12. 11:53:52

@Niurka: Spanyolország nem a legszebb ország Európában, Franciaország és Olaszország is sokkal gyönyörűbb, viszont Spanyolországban jó lenni. Érdekes módon az európai országok közül én csak Németországban és Spanyolországban nem érzem nyomorult idegennek magam, nem tudom, miért. Pl.a németeket nagy tömegben rosszul viselem, és nem a múltjuk, meg a kockásságuk miatt, hanem, mert humortalanok és kiszámíthatóak. Viszont a spanyolok aranyosak, kulturáltak és békén hagynak. El sem hiszem, hogy ezek csinálták az inkvizíciót és irtották ki az indiánokat:). Ibizán nem voltam, nem őrültem meg, és Madridot is jobban bírom, mint Barcelonát, úgyhogy nem ugyan arról beszélünk.

Niurka_törölt 2010.07.12. 15:12:07

@DuBarry: én nem azt mondtam, hogy ez Spanyolország (ismét nyelvtannácinak kell lennem), hanem, hogy mi jut eszembe róla. A németek a folyamatos "hálló"-zásukkal a sírba visznek. Én az osztrákokat nem bírom, ugyanolyan piti és irigy, mint a magyar. Egyébként nemzetek kapcsán nem az a néhány épeszű számít, aki elegánsan grasszál a belvárosban. A "magyar" sem belőlünk áll, van ott 10 millió sutyerák is.

katarocks 2010.07.12. 18:24:16

@Scala: én azt hittem, hogy elvált.. mindegy is. egy video: sportgeza.hu/futball/2010/vb/cikkek/casillas_eloben_csokolta_meg_riporter_baratnojet/
szép lány egyébként.

Anja R. (törölt) 2010.07.13. 10:55:35

@Scala: az égen volt drága a napfogyatkozás! Am picit észre is lehetett venni, olyan szűrt fény volt.
Am a ' lista' továbbra is érvnyes, uh olvasgassátok, de a napfogyatkozáskor, szval vasárnap különösen erős volt a hatása.

ha érdekel hasonló dolog benneteket, itt nagyszerű olvasményt találhattok ( Rem., Dubi megengedi)

www.csillagtitkok.eoldal.hu/oldal
süti beállítások módosítása