Lopez says that she was largely oblivious to the hype surrounding her bottom due to the fact that she was working so hard at the time.

Marie-Claire címlaplány lett Jennifer Lopez. A lapban elmondta, hogy mindig elégedett volt a testével, sosem utálta, hogy nagy a feneke. De sohasem biztosította milliókra egyik testrészét sem, hiába voltak erről pletykák. Ez a magabiztosság valóban sugárzik róla. Ő sem görcsöl a külsejével kapcsolatban.

Címkék: jennifer lopez

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr411975750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.05.05. 12:23:02

Jó kép. Tök szexi nő, sajnálom, hogy nem tudott egy jobb pasit bevonzani, de sztem már leszarja.
Am. önző lehet és felszínesen butának képzelem, de mindig szívesen nézem. Nagyon mutatós nő.

Kivéve, amikor farmer ovarallban megy fogadásra. :-D

cicómicó 2010.05.05. 13:37:43

Címlaplány helyett cigánylányt olvastam, ehhez még a kép is alátett, ami nem annyira tetszik. Tényleg mutatós nő, tegnap volt vele interjú valahol. Azt mondta, hogy váratlanul esett teherbe. Előtte meg arról lehetett hallani, hogy éveken át próbálkozott, meg mesterséges megtermékenyítésre is sor került. Szóval ezeket a kamudumákat nem bírom. A férje meg nagyon ellenszenves.

Scala 2010.05.05. 17:42:34

@cicómicó: véletlenül??? hát ez szánalmas alá! :-D Abszolút rá volt görcsölve a témára már évek óta + az ikrek se véletlenül ikrek sztem, belerakták, több megtapadt. Tuti in vitro fertilizáció volt!

cicómicó 2010.05.05. 18:41:01

@Scala: Én is így emlékeztem. Valahogy így mondta: "olyan váratlanul ért, még nem voltam felkészülve rá, az, hogy ikrek lesznek meg sokkolt". Na persze. Mese habbal.

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:04:50

Egyszer már mondta valahol, hogy in vitro. Celebék amúgy is ezért "ikreznek" ennyien, mert ezek "csinált" gyerekek. Egy fiú, egy lány, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Itthon is rengeteg iker születik, illetve rengeteg IVF-es gyerek van, a gyerekotthonok meg ki vannak tömve, én meg fizetem a TB-t, hogy XY in vitro.... mindegy.

Niurka_törölt 2010.05.05. 20:05:58

Amúgy szuperül néz ki, az Oroszlán olyan hiú, hogy képes hetekig nem enni, hogy lefogyjon, aztán villoghasson. :)) Én Marc Anthony-t bevállalnám, van benne valami állatias.

arisztotela 2010.05.05. 20:12:43

@Niurka: Jaj már, neked már Jlóról is az adód jut eszedbe:).

cicómicó 2010.05.05. 21:30:06

@Niurka: Marc Anthonyról legkevésbé az állatias jut eszembe. Nekem olyan enervált, vérszegény perverz feje van. De hát ízlések és pofonok.

mosszka 2010.05.05. 22:01:15

attól még hogy nem kedvencem remekül néz ki. In vitro meg muszaj stresszes, túlhajtott aneroxiás (na jo jen utóbbi nem) nő nem esik teherbe :D

Scala 2010.05.05. 23:51:50

@Niurka: Na igen, de már kevesebbet fizetsz, azelőtt asszem három próba is lehetett, most csak egy... vagy valami ilyesmi.
Egyébként egyetértek, de már megtárgyaltuk, hogy a nem választás bcs. Elvileg... persze.

Scala 2010.05.05. 23:53:37

@cicómicó: @Niurka: Számomra neurotikus pszichopata feje van Marc Anthonynak, de kva jól énekel. :-)
Emlékeztem, hogy Niurkának bejön. Viheti.

Niurka_törölt 2010.05.07. 13:57:07

@cicómicó: a szája jó. egyébként az a tapasztalatom, hogy kifelé mindenki teljesen mást mutat, mint ami. A jófiúk a leggecibbek, a kopasz gyilkosok mindig a tenyerükön hordoznak, gyengédek, aki enervált, az olyat tud. Mint a nőknél, aki nagy Bambi szemekkel bámul, azok a legaljasabb, manipulatívabb nők, míg a nagypofájúak a legrendesebbek.

Scala 2010.05.07. 13:59:20

@Niurka: Nők és Bambi szem tökéltesen ezt tapasztaltam én is! :-(
Férfiak, nem tudom, ennyire nem volt sok benyomásom, de az érdekelne az enervált mit tud? :-D

Niurka_törölt 2010.05.07. 13:59:24

@Scala: thx. egyszer már belinkeltem, megint megteszem. MA énekel a tinédzser lányának, azért az nagyon szíven ütött
www.youtube.com/watch?v=s9PAxnks0tA

Scala 2010.05.07. 14:00:30

@Niurka: Ja, hogy Marc Anthony enervált... értem. Nekem ő már túl beteges, de az enervált, magas, penge, szorngó, intelligens, ambiciózus jöhet. :-)))

cicómicó 2010.05.07. 14:29:10

@Scala: "magas, penge, szorngó, intelligens, ambiciózus". Nekem erről Keanu Reeves jut eszembe. @Niurka: megállapításaidben lehet, hogy van igazság, mindenki kompenzál kifelé. (Ezt magamon is látom.)

Scala 2010.05.07. 17:14:28

@cicómicó: nekem nem, de talán ő is... ;-)

Niurka_törölt 2010.05.09. 18:30:25

@Scala: nekem a hűség a vesszőparipám, mert én még hiszek abban, hogy egy kapcsolat véd- és dacszövetség a külvilággal szemben, ahol harmadiknak nincs helye (ok, nyilván vannak helyzetek, amikor valaki gyenge és elbukik, de ha be-, becsúszik, de van olyan diszkrét, hogy sosem tudom meg, vagy ha bebukik, de látom, hogy van még értelme, akkor képes vagyok túllépni rajta /nem is hiszem el, hogy ezeket én írom/, de az alap az, hogy legyen hűséges)

Scala 2010.05.10. 01:22:46

@Niurka: Igazad van, de ez valahol alap.

Niurka_törölt 2010.05.10. 14:50:34

@Scala: mégis ritka (sajna), pedig nőként több "felkérést" kap az ember, tehát nekem nagyobb teljesítmény hűségesnek lenni

Scala 2010.05.10. 20:51:23

@Niurka: Szted több "felkérést" :-DDD kapunk mi nők?
Inkább nem értik meg a felkérők a visszautasítást, vagy nem olyan könnyen...
Abban igazad van, hogy míg egy nő alapból leveszi, ha egy faszi foglalt (és ez nem jelent egyet a nős mivolttal!!!), addig egy hapsi mindenkinél bepróbálkozik, mert ritka amelyiknek van megérzése erre. De létezik. Inkább az elutasítást érzik, ha nem vagy kedves, és azt meg utálják, mert kudarc, szóval az egy jó módszer, de van akinél még ez sem működik... Na szóval a lényeg, hogy busz és pasi után nem szabad futni. :-)

cicómicó 2010.05.10. 20:59:35

@Scala: Hú de jó most ezt olvasni. Tényleg csak a határozott elutasítás segít. Az öreg lelkem miatt sajnos bevonzom ahz öreg pasikat is.

Scala 2010.05.10. 21:08:42

@cicómicó: Én is voltam ilyen helyzetben (nem öreg pasik), azaz nem rúgtam ki mindenkit a pi***ba, aki ha nem vagyok olyan rossz lelkiállapotban SZÓBA SE JÖHETETT VOLNA! És csak magamra húztam csalódást, szar élményeket (nem jértam velük mind, de ilyenekkel a bizalmas viszony is kár, visszaélnek vele).
Asztalra kell csapni, és visszatérni önmagadhoz. Rájöttem, az a jó, és akkor bevonzod, aki neked igazán jár és kell.
Légy okos.
És nagyon erős. :-)

cicómicó 2010.05.10. 21:18:49

@Scala: Kedves vagy, köszönöm a jókívánságokat. Tényleg. A baj csak az, hogy túl okos és erős vagyok a pasiknak.

Scala 2010.05.10. 21:23:36

@cicómicó: Aha! Értem. :-)
Akkor is csináld amit mondtam, lehet az erős, okos csak kompenzálás nálad, azaz valójában nem az igazi éned... azt bányászd elő sztem, amikor harmóniában voltál, elégedett, vágyak nélkül. Boldog. Az az igazi énünk. És nekem amikor olyan vagyok MINDEN sikerül. Ha kikattanok ebből, kezdem hasonlítgatni magam, beengedek elvárásokat, melyek nem az enyéim, hanem pl. az anyámé, nyomban döcög az egész.

Most ez nem csak párkapcsolatra von. DuBarrynak igaza van, nem lehet akarattal megoldani, sajnos...

arisztotela 2010.05.10. 22:01:59

@Scala: persze hogy. A férfiak nagy hányada mindn nőt megdugna, ez fordítva egyáltalán nem igaz, sokkal kevesebb a szexéhes nő, mint férfi, úgyhogy egy megcsalás erejéig egy nőnek ezerszer könnyebb dolga van. Ez nem a komolya kapcsolatra igaz, csak a szexre, de a megcsalás csak szex sokszor. Viszont pont azért, mert a nők nem tartanak attól, hogy egy numerára nem jók, nem is veszik ezt kísértésnek. A nők, főleg a fiatalok érzéseket kergetnek, egy belógatott farok nem kísértés, viszont egy pasinak hatalmas kísértés egy flörtölő nő. Még szerencse, hogy ritkábban kap ilyet (azért kap).

arisztotela 2010.05.10. 22:05:50

@cicómicó: vigyázz magadra, ez nagyon egyenduma, hogy túl okos vagyok a férfiaknak, ezért nem jön össze a párkapcsolat! Nem tudom, miért nem jön össze, de sok nagyon okos nőnek is összejön, meg csúnyának, meg agresszívnak, meg túl szelídnek, meg butának, meg szépnek, meg öregnek, meg fiatalnak. Valahol máshol van a hiba.

cicómicó 2010.05.11. 10:01:38

@Scala: Köszönöm :)@DuBarry: Neked is köszi. Az okosságra, erősségre hivatkozás tudom, hogy csak részben igaz. Ennél sokkal összetettebb az esetem, a probléma pedig nagyon-nagyon mélyre nyúlik.

Scala 2010.05.11. 10:14:17

@DuBarry: Teljesen egyetértek. És Cicónak írtakkal is.

Cicó: ha nem tudsz egyedül asztalra csapni, mélyre kell ásni magadban, és ahhoz nem árt a segítség. Pláne ha régóta görgetsz dolgokat. De ne bölcsészhez menj sztem. Én azokat kevésbé tartom jónak... bár fene tudja...
Mindenestre ne maradj egyedül a problémáddal, ha úgy érzed kevés vagy hozzá. :-)

cicómicó 2010.05.11. 10:23:39

@Scala: Bölcsész? Mármint pszichológus? :) Van egy szexuálpszichológus ismerősöm, régen sokat foglalkozott velem, de nem sok sikerrel.

Scala 2010.05.11. 10:37:35

@cicómicó: ja, pszichológus.
Neked nem szexuálpszicholóus kell, szvsz.

cicómicó 2010.05.11. 10:48:03

@Scala: Ő volt "kéznél".Nem hagyhattam ki, hogy ne analizáltassam magam "ingyen" egy hírességgel. :)
De lehet, hogy egy idegennel, akit korábbról nem ismertem, jobban jártam volna, előtte jobban megnyíltam volna. Azért másban is sokat segített. (haláleset feldolgozása).

Scala 2010.05.11. 10:57:12

@cicómicó: Igen, értem. Világos. :-)

arisztotela 2010.05.11. 11:50:15

@Scala: nem hiszek a pszichológusokban, voltam többnél is, 3-4 alkalomig bírtam, buták, próbálkoznak, kísérleteznek rajtad, és ha nem vagy tök hülye, azonnal átlátsz az olcsó trükkjeiken. Egy nő volt, aki nem volt teljesen hülye, Néveri Emese a neve, őt talán meg lehet próbálni. Vannak barátaim, akik járnak, de kívülállóként sem azt látom, hogy megoldódott bennük bármi is. Sokkal jobbnak látom, ha az ember inkább váltogatja maga az élethelyzeteit, megpróbál olyanokat, amitől fél, meglepő szituációkba hozza magát, abból sokat lehet tanulni és erősödni.
Egyre jó az áter meg a lógus, hogy a pénzedért hallgat, ezért nem kell anyádnak vagy barátnőknek nyavalyogni, mert olyankor, legalábbis én kurva ideges vagyok magamtól, hogy megint telesírom valakinek a fejét (ez csak régebben volt jellemző).

arisztotela 2010.05.11. 11:52:53

@cicómicó: ami még nekem segít, ha igazi nők életéről olvasok. Nem regényben, mert a regényeket, a jókat férfiak írják, a női szereplők férfiszemmel torzítottak (regényt is jó olvasni, de női problémát nem old meg). Ha olvasok egy jelentős nőről, mindig eszembe jut valami az életéről. Persze nem Sisi meg Diana hercegnő könyvekre gondolok.

Niurka_törölt 2010.05.11. 13:19:43

@Scala: szerintem a pasik nem érzik, vagy nem érzik, hogy valaki foglalt.... aki súrolja az ingerküszöböt, arra rárepülnek (Rocko?? vélemény?). Én azt tapasztalom, hogy állandóan nyomulnak, ezért nem is szeretek magassarkúban, szoknyában menni valahová, mert akkor kifejezetten tragikus a helyzet (farmerban, bakancsban legalább kevesebben zaklatnak)

Niurka_törölt 2010.05.11. 13:24:18

sajnos itt a kelet-balkánon a nőknek "nem osztanak lapot", ezért nem tanulnak meg NEMet mondani, ezért belebonyolódnak olyan kapcsolatba is, amit nem is akarnak (hagyod magad, előbb szabadulsz). Mert a nőnek hallgass a neve és "csak arra jó". Sok helyen nevelik így a gyereket, ill. azt látta otthon, hogy apu így bánt anyuval, kész a hibás szerepminta

cicómicó 2010.05.11. 14:01:42

@DuBarry: Kedvenc női életrajzi könyved esetleg van?

arisztotela 2010.05.11. 14:12:49

@cicómicó: Sok volt, nem mindenkinek ugyanaz az élet érdekes, de azért: Madeleine Albright, Francoise Gilot (Picassóné), Kosztolányiné, Ítélet nincs Dérytől karinthy Arankájáról, Sarah Bernhardt, stb.

Scala 2010.05.11. 16:20:25

@DuBarry: Én sem hiszek a pszichológusokban, egyetértünk.
Engem két barátnőm is ingyen annak használt, és meguntam. Úgyhogy abban is igazad van.
Amúgy a pszichoterápiában és az orvoskban hiszek. A bölcsészekben nem. Nem nagyon.

Szituációk, élethelyzet váltogatása: fene tudja, talán... de csak ha jobban van, mert különben csak begyűjti a szar élményeket.
@Niurka: Pont ezt írtam, hogy fogalmuk sincs.
Egyetlen megérzésük ami megmaradt, vagy előhívódik, ha ki akarod őket rakni. Akkor nagyon igyekeznek. :-)

arisztotela 2010.05.11. 16:26:54

@Scala: Jó, persze, súlyos depresszió esetén, vagy anorexia, komoly dilisségnél kell a gyógyszer, de én csak egyszerű nehezen megoldható élethelyzetekre gondolok.

Scala 2010.05.11. 16:36:24

@DuBarry: Igen, értettelek. Csak ha valaki depressziós, akkor még enyhe esetben is inkább az indítékszegénység jellemzi, szóval nem fog egyhamar élethelyzeteket generálni. :-D
Nagyon künböző alkatúak vagyunk, mi emberek. :-) Ez a szép a dologban. :-)

arisztotela 2010.05.11. 16:39:27

@Scala: ez igaz, meg én valójában kevésbé depresszív, mint inkább szorongó típus vagyok:).

cicómicó 2010.05.11. 16:44:38

@DuBarry: Én rám is a szorongás (érdekes módon leginkább ébredés után)jellemzőbb. Nem vagyok egy letargikus alak (vagy legalábbis egy-két óránál tovább nem szokott tartani.)

Scala 2010.05.11. 16:45:00

@DuBarry: Igen, talán ezért is a dohányzás. :-)

Rocko- 2010.05.11. 20:42:11

@Niurka: "szerintem a pasik nem érzik, vagy nem érzik, hogy valaki foglalt.... aki súrolja az ingerküszöböt, arra rárepülnek"
én sose tudom.
általánosan inkább úgy fogalmaznék: nem az a kérdés, hogy észreveszi-e vagy sem, hanem sokan nem foglalkoznak ezzel. bepróbálkozik, ha megy: megy, ha nem, hát tovább áll.
én foglalkozok ezzel, vannak elveim tekintetben.

(bővebben privátban szívesen kifejtem, de ide nem, kösz.)

Niurka_törölt 2010.05.12. 12:34:17

@Rocko-: hogy lehet privátban írni valakinek?

Rocko- 2010.05.12. 14:15:25

@Niurka: klikk a névre, aztán jobb felül üzenetküldés.
blog.hu/user/44335
oda meg írsz amit szeretnél v mailcímet. :)
esetleg nézd meg a gmailed, amivel regisztráltál. :)

Niurka_törölt 2010.05.13. 01:11:18

@Rocko-: igen, csak amíg mások az itteni nickjeikkel regisztrálták a gmailes címüket az nekem már a nevemen fut, amit nem biztos, hogy szeretnék másokkal megosztani

Rocko- 2010.05.13. 06:56:38

@Niurka: senki nem kérte, hogy mindenkivel oszd meg. :) az privát, nem kerül közlésre.
de bármilyen más általad használt mailcímet is írhatsz oda.

Scala 2010.05.13. 10:36:14

@Niurka: Írtam, ott látod a címemet.
Ha nem arról akarsz válaszolni, amira kaptad, azaz hogy én se lássam a neved, akkor csinálj egy másik mailcímet...

Niurka_törölt 2010.05.13. 12:05:02

@Scala: jó, hát azért annyira nem titkos, csak látom mások titkolóznak :))

Scala 2010.05.13. 15:53:07

@Niurka: Megkaptam. Köszi. :-)
süti beállítások módosítása