Victoria lányért eszik

 2010.04.04. 20:57

 

wenn2788465vb.jpg

Állítólag akar egy lányt is szülni Victoria Beckham a sánta Davidnek.

Mivel kicsit öregecskedik, meg nagyon sovány, nem tud teherbe esni, és az orvosa javaslatára elkezdett több szénhidrátot enni, hogy könnyebben megfoganjon a gyerek. Talán ez is valami lánykészítő diéta lehet.

Címkék: beckham victoria

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr41894680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katarocks 2010.04.04. 21:44:26

egész emberi formája lett ennek a nőnek! nagyon elkapatta magát, mikor LA-be költöztek, de most már okés.

cicómicó 2010.04.04. 22:00:00

Az arca valahogy barátságosabb, emberibb lett.
A kiválasztott nemű gyermek ennyi pénzzel miért lehet probléma? Bemegy egy klinikára, leadja a rendelést, és megvan a lány. Nem hinném, ha ő komolyan lányt akar, akkor ilyen ételdiétákkal kisérletezne.

mosszka 2010.04.04. 22:58:51

azért még nem állnék mellé egy képen se ...van köztünk még pár méret...brrr

Scala 2010.04.05. 19:52:24

@cicómicó: Tképpen igazad van, de ez itthon pl. bűncselekmény. Más kérdés, hogy sztem működik, nehezen bizonyítható.

Elküldjük a Czeizel Bandi munkásságát Victoriának? :-)

cicómicó 2010.04.05. 20:59:31

@Scala: A kérdés, hogy az USA-ban is bűncselekmény-e. Czeizel Bandit ne bántsd, én nagyra becsülöm a munkásságát. A felvilágosító előadásai tényleg jók voltak.

Scala 2010.04.05. 21:07:45

@cicómicó: A másikat csak oldalt látom, ezért így válaszolok. Most nem bántásból írtam! Sztem érdemes megismerni a munkásságát, függetlenül attól, hogy az anyukám pl. miket gondol a "közéleti" szerepléséről. :-D

Scala 2010.04.05. 21:09:03

Fogok is szerezni könyveket, Niurka is tök érdekeseket mondott + mástól is hallottam jókat, hogy nála olvasták.

cicómicó 2010.04.05. 21:13:26

@Scala: Hihetetlen okos, értelmes embernek tartom. Szégyen, de van egy könyve tőle (Génjeink titkai), ami már 5 éve dísziti a polcom, és még nem olvastam el. Sok lemaradásom van, pótolni kell mindent.

Scala 2010.04.05. 21:14:42

@cicómicó: Melyik könyvebn vannak a gyerekcsinálós okosságai? Just in case...

cicómicó 2010.04.05. 21:22:25

@Scala: Öröklődés titka? A nekem meglévő Gének titkaiban is ír effélékről.

arisztotela 2010.04.06. 14:48:13

@mosszka: Csak most kezdte, várjál, lehet, hogy elgurul.

Niurka_törölt 2010.04.06. 15:04:46

@Scala: Nem bűncselekmény, csak nem engedélyezett. De úgy tudom a Káliban csinálják. Gondolom megfelelő mennyiségű zseton kirakása csodákra képes.

Niurka_törölt 2010.04.06. 15:07:19

Czeizelnek a magánéletében sok kivetnivaló van, de egy értelmes pali, amúgy. Elméletem szerint az élet (természet, sors, Isten, fakultatív) mindenkinek mindent pontosan kimér. Akinek karrierből sok jutott, annak a magánélete hiányos, aki szép, annak másutt van több, stb. Olyan sincs, hogy valakinek egy fáklyásmenet az élete, az szív másutt.

Scala 2010.04.07. 10:16:06

@Niurka: Btk. 173/C.§ "Születendő gyermek nemének megválasztása
(1) Aki a születendő gyermek nemének megválasztására irányuló beavatkozást végez, bűntettet követ el, és öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Nem büntethető az (1) bekezdésben meghatározott cselekmény miatt, aki a beavatkozást, az eü-ről szóló törvényben meghatározott célból hajtja végre."

Az Eü. tvben engedélyezett eljárások a nemhez kötötten öröklődő betegségek felismerésére vagy a megbetegedések kialakulásának megelőzésére végezhetőek.
Alanya tettesként bárki lehet, aki a beavatkozást elvégzi. A terhes nő, vagy akibe az embriót beültetik a bűncselekmény felbujtója. Már akkor befejezett, ha a beavatkozást az elkövető megkezdte.

Az Eütvben megfogalmazott célból végzett eljárásba gondolom sok mindent belemagyaráznak, ami nem lenne indokolt, de szerintem úgy alapból egyértelműen bcs.

Niurka_törölt 2010.04.07. 11:01:31

@Scala: Értem, ezt nem tudtam, köszönöm. Egyébként ez egy baromság, Cz. Endre is megmondta, hogy jó lenne, ha meg lehetne választani a születendő gyerek nemét, mert akkor többen vállalkoznának gyerekre. Egyébként az eü indok kijátszható, hiszen lehet azt mondani, hogy XY valamilyen örökletes nemhez kötött betegségben szenved. De még egyszer, köszi.

Scala 2010.04.07. 11:19:54

@Niurka: Valahol egyetértek, egyébként, de sztem nem szabad ezt rábízni 'az emberekre', abbl semmi jó nem sül ki, jó ez a korlátozás.

cicómicó 2010.04.07. 11:27:57

@Scala: Betegjogi képviselő/jogász vagy? . És azzal egyetértek én is, hogy a természet rendjébe nem kellene beavatkozni. (A lebetonozott út réseibe is utat ver magának a gaz.)

Niurka_törölt 2010.04.07. 14:01:48

@Scala: egészen pontosan "ezekre az emberekre", akiket látok.... (ok, ilyenkor nem mindenkire gondolok, de ha 100-ból egy épeszű van, attól a statisztika még sok hülyét mutat). Csak azokra gondolok (CzE is azokra gondolt, akik már túl vannak 3 fiún és ha módjukban állna, hogy biztosan leánygyermekük szülessen, akkor vállalnának még egyet, amúgy nem).

Scala 2010.04.08. 11:23:49

@cicómicó: Csak sima... :-)

@Niurka: Így van, valahogy én is ilyen arányokat látok magam körül! :-DDD Cz. E.: beugrott, ezt én is olvastam tőle, és igen, ebben a formában igaza van/lenne. Csak hát macerás... mert vagy értékrendileg utasítod el, akkor semmi szín alatt, nem hagyod, vagy korlátozásaokkal, akkor meg jön a diszkrimináltak gyülekezete, és már rögtön alyni jogon rendelgeti magának boldog-boldogtalan a gyereket... :-(((
Azt hiszem az USA-ban liberálisabb a szabályozás.

katarocks 2010.04.08. 19:14:15

@Scala: jogász vagy? nem gondoltam volna. valami "lazább" munkát képzeltem neked :-))
én nem értek egyet az eljárás engedélyezésével. lehet, hogy akkor több gyerek lenne, de akinek 3 fia van, annak nem véletlenül van. (na, mondjuk én lennék a legjobban kiborulva, ha 3 fiam lenne, és könyörögve mennék Cz. Endréhez, hogy lányom lehessen :D)

Scala 2010.04.08. 22:43:56

@katarocks: Hát lehet túl lazán csinálom... :-) Most elgondolkodtam. :-)))

Niurka_törölt 2010.04.09. 12:43:32

@Scala: Szerintem a film átadásakor ki fog derülni, hogy ismerjük egymást. Már tippem is van. :))

Scala 2010.04.09. 16:33:14

@Niurka: Helyes. :-)
Jövő hét? Most eléggé kivagyok...
süti beállítások módosítása