Nem szégyellős a szupermodell

 2010.02.02. 06:54

Doutzen Kroes mellet mutogatott Saint Barthelemyn. Bár vannak jobb képei is a 25 éves holland szupermodellnek, ez sem semmi. De szabad ilyet csinálni a világ ötödik legsikeresebb modelljének?

 
Picture of Doutzen Kroes

Címkék: doetzen kroes

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr941721797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.02. 12:56:50

Az eslő kép milyen jó róla!
Alapvetően kedvelem, bár kezd szlesedni az feje... krumplivá... :-(

arisztotela 2010.02.02. 22:50:32

@vegzetur: thesuperficial.com/2010/02/doutzen_kroes_has_nipples.php
innen van, vagy ők is megszívták, vagy csak én:)
bár én nem írtam, hogy most csütörtökön készült.

vegzetur 2010.02.04. 15:48:52

@DuBarry: részemről csak egy megjegyzés volt, és főleg azért írtam, mert más magyar oldalon is láttam lehozva friss hírként. Végül is aki már látta az lapoz, aki meg nem annak meg új a 2 évvel ezelőtti is akár.

arisztotela 2010.02.04. 15:55:00

@vegzetur: semmi gond, nem tudtam, viszont le azért nem vettem, látod:), csak meghagyom a kommenteket, hogy lássák, nem tegnap volt, de valszeg pont ilyenek a mellei most is.
süti beállítások módosítása