Oscar tipp

 2010.02.02. 17:55
Avatar
 

Teszek egy kísérletet arra, hogy megjósoljam, ki nyeri el némely Oscar díjakat.

Nem néztem meg egy oldalt sem ezügyben, csak megérzés alapján:

Legjobb film: Avatar

Legjobb férfi főszereplő: Colin Firth (nem merik Clooney-nak adni)

Legjobb férfi mellékszereplő: Cristoph Waltz (ez tuti, bár én a film végén már untam, amit csinál)

Legjobb női főszereplő: Sandra Bullock (nem érdemli meg)

Legjobb női mellékszereplő: Maggie Gyllenhaal (jó színésznő, ez csak sacc)

Legjobb rendezés: Inglorious Basterds (csak nem az Avatar kapja ezt is)

Az összes effect meg operatőr hülyeséget nyilván az Avatar viszi.

 

 

 

Címkék: avatar george clooney sandra bullock

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr321723289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.02. 20:54:57

Hello,
Én imádtam Christph Waltzot, a legjobb a filmben. Amikor Krügerrel van, ott untad? Mert az "olaszok" beégetése, az nem rossz.
Vagy a legvgén a tárgyalás telefonon az USAval? Igen, amikor másodszorra láttam, ott már nekem is sok volt, de az kellett!!! Mert annyira jelleméből fakadó volt. Nagyon jó! :-)))

Na tippjeim:
Remélem nem az Avatar lesz a legjobb film, én a Coenéknek adnám (bár azt a filmet nem láttam) vagy a Brigantiknak. És tippem is ez, csak sajna kicsi az esély, de ők tudják, ha égetni akarják magukat...
Férfi főszerep: igen, igazad lesz, láttam a Clooney filmet, Firthét nem. Kellemes meglepetés lenne Clooney.
Cristoph (őt az indexnek sikerült Christophernek írnia)Waltz: Igen! :-)
Bullock: csak mert Mirren és Streep már kapott, a többek meg kis halak, szóval igen.
Rendezés: Inglorious Bastards, remélem... de ha hülyék, akkor Cameron. és simán elhiszem, hogy Cameron lesz...

A legérdekesebb úgyis a külföldi film, az osztrák Michael Hanekenek drukkolok, bár semmit nem tudok a Fehr szalag címűről.
A francia börtönös A próféta előzetesét láttam.

brokeness 2010.02.03. 20:13:55

Meryl Streep? Szerintem tuti befutó.Clooney, ha most nem kapja meg, akkor sose( a Syrianáért már megérdemelte volna.)

arisztotela 2010.02.03. 20:36:20

@brokeness: De Streepnek már van 2, Bullockot meg most nagyon tolják.

Scala 2010.02.04. 14:09:27

@DuBarry: Bullock lesz. Ki hitte volna, tíz éve... Olyan limcsikben játszott.

Niurka_törölt 2010.02.05. 13:48:12

A férfifőszereplő díja egészen biztos, hogy Morgan Freeman-é lesz, mert Nelson Mandela-t játsza az Invictusban.
süti beállítások módosítása