Egy komment miatt úgy döntöttem, hogy összefoglalom, szerintem mi, mire jó. Az a rossz hír, hogy egyik kés nélküli szépítő rendszer sem jó mindenre. Tehát nem fogunk úgy kinézni, mint a képen látható csaj, még akkor sem, ha egyiket kiválasztjuk, és napi kétszer csináljuk.

Mi az arc öregedése? Egy nagyon komplex dolog, ami több tényezőből áll össze. Az első a bőr felszínének minősége, ami leginkább az arc színét, és a kisebb ráncokat jelenti. Erről sokat posztoltam, de összefoglalva: nagyon sok étrendkiegészítő plusz folyamatos hámlasztás, plusz megahidratálás az, ami visszafordíthatja a ráncokat. Valóban, elég jól eltüntethetők akkor is, ha már kialakultak. Krémekről azért nem nagyon írtam, mert az utóbbi időben minden krémben erősen csalódtam, ezért teljesen naturális dolgokkal hidratálok és krémezek, majd egyszer leírom a napi rutint, ami szerintem hatékonyabb, mint a bolti krémek. Tehát bőr minőség és felszín kilőve, nekem ez a legegyszerűbb.

A fő probléma azonban az, hogy nemcsak apró ráncok, mimikai ráncok, hanem szottyadtság is jellemzi az öregedő arcot. Erre valók a masszázsok.

Nekem két fő gondom van, mindkettő már húszévesen zavart, de mondanom sem kell, a helyzet nem javult. Az egyik a száj és orr közti nasiolabiális vonal, a másik a szem alatti karikák. 

A nasiolabiális szerintem legjobban a tanaka masszázsra regál (napi kétszer 3 perc), ez viszont karikákra nemigen használ. A karikáimon ha nem is lényegileg, de valamennyit javít a gua sha.

A poszt elején egy ronda néni mutatja saját arcmasszázsát. Mondjuk bő negyvenes, és ahhoz képest nem rossz, de igazából arra érdemes figyelni, amit a szemhéjával csinál. Felső szemhéj megemelésére ugyanis ennél jobbat nem találtam. Nem is kell minden nap csinálni, olyan hatékony.

Az arctornát már sokszor szidtam, de két dologra az is jó: profin eltünteti a tokát, és teltebb szájat csinál.

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: arc masszázs sha arctorna tanaka gua

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr264494130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mujza 2012.05.07. 20:48:08

Hűűűű, ez igazán nagyon kedves tőled, nagyon köszönöm! Meghoztad a kedvem a sminkeléshez és az eddiginél alaposabb arcápoláshoz! Most jöttem rá, hogy azért sminkelek egyre kevesebbet évről évre, mert egyre kevésbé vagyok elégedett a végeredménnyel. Rádöbbentettél, hogy 30 felett a himihumi cuccok nem működnek. Szóval épp ásom magam befelé a témába, hála neked :-)

Timea25 2012.05.07. 20:52:37

meglepődtem, hogy Paula Choice-t használ a videóban. nekem is van BHA hámlasztóm tőle, de állítólag a krémek is nagyon jók.
Használja esetleg vki?

Nordina 2012.05.07. 22:31:39

Ma megérkezett a spirál, köszönöm szépen :)

arisztotela 2012.05.07. 22:40:14

@Nordina: Nagyon szívesen, de mi tarthatott ennyi ideig?

arisztotela 2012.05.07. 22:43:23

@Timea25: Nem, de szerintem Begounnak egy nagy ötlete volt, a Bha mainstreambe vitele, abból milliárdos. Az ő vonala is tömegtermelésben van, nem lehet, hogy bármi hatóanyag benne maradt.

Nordina 2012.05.07. 22:58:51

@DuBarry: Fogalmam sincs, lényeg, hogy itt van:)Már épp akartam kérdezni, persze csak azért, nehogy azt gondold bunkó vagyok meg sem köszönöm :)))
Majd holnap kipróbálom, este hoztam fel, már nem kenekedem:)

A másik amit akartam mondani, azt hiszem te írtad az indexen a Curiosát, azt is vettem és el kezdtem használni. Szerintem semmi baj az állagával szépen felszívódik és kész :)

arisztotela 2012.05.07. 23:08:30

@Nordina: szerintem én írtam, igen:). Curiosan.

Nordina 2012.05.08. 10:40:12

@DuBarry: Akkor jól emléksztem:) nincs "n" a cégén:)

cicómicó 2012.05.08. 23:02:51

@DuBarry: Hálás köszönetem a küldeményedért, tegnap megkaptam.
Ez a szemhéjmassázs tényleg jónak tűnik, persze kontaktlencsét ki kell vennem előtte.

arisztotela 2012.05.08. 23:07:21

@cicómicó: Nagyon szívesen, érthetetlen, mi tartott ilyen soká, de legalább 4-ból három odaért.

cicómicó 2012.05.08. 23:11:44

@DuBarry: Május 2-án (szerda) vette fel a posta tőletek, 7-én (hétfőn) már a ládámban volt, ez szerintem szuper teljesítmény a postától egy sima mezei küldemény esetén.

Scala 2012.05.09. 00:03:10

@Timea25: Nem ismerem sajna! Krémekben nagyon merev vagyok. :-)

arisztotela 2013.07.22. 15:04:30

@Mississippi: Nem szeretem az arctornát, ezt már sokszor leírtam. Nyúzott leszel tőle, a száj teltebb lesz, de nem szép, inkább majmos. A masszázsok sokkal jobbak, írtam többről is.
Mi az hogy áll feltöltés? Nem értem.

arisztotela 2013.07.22. 16:36:02

@Mississippi: egyrészt szorítsd össze, másrészt fogd meg a kezeddel, tarts ellent, és húzd hátra, először alul, aztán felül.

Dalidad 2013.07.30. 20:44:08

Azt kérdezném, hogy van-e olyan akkor, hogy helyi fogyasztás? az edzők azt szokták mondani, hogy olyan nincs, nem lehet célzottan mondjuk a hasról aránytalanul többet fogyni, a hasizomgyakorlat csak arra való, hogy szép izmot építsen. viszont ha az arctorna eltünteti a tokát, és a szálkásítós női sportolók nagy részének nincs melle, akkor nemhogy mégiscsak lehet?

Mujza 2013.07.30. 22:42:36

@Dalidad: a szálkásítós sportolókkal nincs igazad, nem a mellük eltüntetése a cél, csak mivel szálkásak mindenhol, az is lemegy. Az arctorna meg a nyakra is hat, szóval itt sem annyira "helyi".
De komolyan, csak karizom gyakorlatokkal nem lesz a fenekem is formás, ennyiben érthetjük, hogy helyi, de a karomat sem fogja úgy rendbe tenni, mint ahogy egy edzett test karja kinéz. Szóval az igazság szerintem félúton van, az egész testet érintő mozgás kihat mindenhova, a helyi koncentráltak meg a célpontot szépítik. De együtt működik csak, nekem ez a tapasztalatom.

Dalidad 2013.07.30. 22:59:56

@Mujza: azt írtad, a helyi koncentrált gyakorlatok szépítik a célpontot. de nem fogyasztják? ha valaki fogy, pl. 10 kilót 3 hónap alatt úgy, hogy végez 200 mittudomén felülést naponta, vagy ha úgy fogy ugyanennyit, hogy nem végez, akkor az első esetben vajon laposabb lesz a hasa? vagy csak formásabb?

Mujza 2013.07.30. 23:18:57

@Dalidad: a has pont rossz példa, mert ott az erős izmok tartják bent a beleket, amitől lapos lesz. Ismerek iszonyú vékony, de nem lapos hasút, mert nem fogyaszt annyi kalóriát, hogy izom épülhessen, pedig edz ezerrel. Szóval a hashoz kell a hasizom gyakorlat, de az nem feltétlenül az iskolás tornás felülés. van annál hatékonyabb is :-)

mici˙ 2013.07.31. 08:58:17

@Dalidad: erről már írt DuBarry, masszázzsal le tudod szedni a hájat, de amint abbahagyod újra meg fog jelenni

R_s 2013.09.09. 01:54:18

Ez a nőszemély fent van a Youtube-on plasztikai beavatkozások közben és utána. Semmi sem igazi, hiába cibálja a szemhéját. Botox bébi
womenlovebeauty.com/beauty-blog/7367

Ellyzon 2016.06.25. 21:19:41

A képen látható "csaj" nekem egyáltalán nem szép, a fotó pedig erősen retusált, ezt azért ne felejtsük el. A néni pedig a videóban nem tudom hány éves lehet, de nem látom ráncosnak, és rondának sem mondanám, egy átlag. A korát én ennyire egyértelműen nem tudom megítélni, mert ma már sok 20-30 évestől a mai 40-50 éves korosztály sokkal jobban néz ki. Ezen kívül, a szépség nem egyenlő az évek és a ráncok számával!
süti beállítások módosítása