Shakira Nadallal kavar

 2010.02.18. 09:39

A New York Post szerint Shakira, aki most lett 33 éves, Rafael nadal teniszezővel csalja a pasiját, Antonio De La Ruát. Meg aztán nadalnak is van régi barátnője. Mindenki tagad, de a Post talált valakit, aki látta a kettőt Barcelonában édelegni egy étteremben.

Címkék: shakira

A bejegyzés trackback címe:

https://chezdubarry.blog.hu/api/trackback/id/tr381768265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scala 2010.02.18. 18:35:54

Simán.
lkezdett edzeni Tracy Andersonnal (én is), és már évek óta látható volt, hogy döglődik a pasija mellett, akihez nem is akart hozzámenni, mert még nem tudja... Két éve megjósolható volt, mint Theron szakítása. Erről ennyit. ;-)

P.S. Tracynek a MAT Workoutját csinálom, de Béres Alexandra Új kihívását visszavettem a kínálatba, lábra (s talán karra) jobb.

Scala 2010.02.18. 18:36:48

Ja még Shakirához: sztem kövér + engem irritál a hangja.

Lee&a 2010.02.18. 18:40:40

Wow, én is Tracy-zni akarok. Már elhatároztam vagy 2 hete, csak végre neki kéne állnom. :o)
Egyébként Shakirának biztos jön az új cd-je és kell a promo. Az előző iszonyatos bukás volt...nem is csoda.

Engem is lever a víz a hangjától.

Scala 2010.02.18. 18:47:40

@Lee&a: Nyuszka,
Barátnőmtől kaptam, Virgo, én is nagyon rá voltam pörögve. megvan a terhes torna (has, de túl lassú) és a koreografált dance cucc is,de az követhetetlen... pedig sokszor elmutogatja, de képtelenség szerintem. Fodrászom foglalta össze: egy évig nézed, aztán talán belekezdesz. :-D

Mat Workout: zene jó /a 2. fele nagyon jó/, a csaj nem dumál sokat, és kedves. Viszont annyira pici és gnóm, hogy vicces: Kate Hudson kombinálva Gwyneth fejével. :-D

A kar gyakorlatnál vállövben kompenzáltam, két hét alatt kezdett bikanyakam lenni, azóta lejjebb engedem a karom, és a súlyzósat anélkül csinálom. :-) Most tök szép minden. A karom és a hasam fejlődik mindig a leggyorsabban.

katarocks 2010.02.18. 19:45:29

de utálom Shakirát. a borzalmas táncok, amiket levág, és azt hiszi jó!
és pontosan úgy van, hogy ül a meleg szarban a pasijával kapcs. gondolom sokat találkoznak..
Nadal meg egy csöppet fiatal hozzá.

arisztotela 2010.02.18. 20:50:29

@katarocks: jézusom, már Shakira sem tetszik nektek?
Jó csaj az.

Niurka_törölt 2010.02.19. 05:29:40

@katarocks: Egyetértek. Ahogy föl-le csuklik a hangja, kretén a mozgása. Egyébként csak munkaebéd volt Nadallal.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.19. 10:03:45

@DuBarry: Szerintem is jó csaj (alakra). Ha fiú lennék, nekem az ilyen alakú lányok jönnének be.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.02.19. 10:04:45

@DuBarry: Talán egy picit nagyobb melllel. (Ezt három 'l'-el kell írni?)

Scala 2010.02.19. 16:00:04

@rori-j-18: Nagyobbal s kisebb altesttel. :-)

arisztotela 2010.02.19. 16:12:34

@Niurka: talán, vagy az egész Píár, mert szerepel a klipjében. De a New York Post néha igazat is ír.

Scala 2010.02.19. 17:59:05

Hahaha! Gwyneth is leengedi a karját, amikor csinálja, és én magamtól jöttem rá!!!
velvet.hu/blogok/gumicukor/2010/02/19/paltrow_feneke_ujra_feszes/

katarocks 2010.02.19. 19:35:52

@Scala: Hello ;-)
Nagy promót csináltál Tracy-nek, mert belenéztem a youtube-on, hogy mit tud :) ki is próbáltam 1-2 mozdulatot, és durva, hogy teljesen egyszerű kis dolgok milyen megerőltetőek. Van magyarul ez DVD-n? eléggé idegesít a csaj kiejtése :)

katarocks 2010.02.19. 19:52:26

@Scala: hú, még vmi, te tudom nagy szakértő vagy :) Ajánlj nekem légyszi még olyan dvd-t, ami táncolós, zsírégető és jó a zene. ez a 3 nehezen jön össze. Tracy A-n kívül.

Scala 2010.02.20. 02:00:28

@katarocks: Iszonyú amerikaiasan beszél, de nem dumál sokat a dvd-n.
Nincs magyarul, de nem olyan vészes, tényleg.

Ajánlás... nehéz így... nekem Béres A-k vannak, de az nem táncoloós, és nem is annyira pörgős zeneileg. Legalábbis egy barátnőmnek nem jött be, az inkább nyugtatónak nevezhető zene... Cindy Crawford is van, de sosem csináltam... :-D Táncolós a Striptease aerobik Carmen Elektratól, azt jó olcsón lehet kapni, nekem megvan, de nem csinálom, nem jön be a táncolós edzés... Lehet el is ajándékoztam... nem tudom. :-)

Hm.
süti beállítások módosítása